Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Volum på Bluetooth

Startet av nosi1202, mandag 14. september 2020, klokken 15:20

« forrige - neste »

nosi1202

Jeg opplever at volumet på telefonen skrur seg opp til max hver gang telefonen er i bilen. Jeg trodde først dette var en iOS-bug, men er nå litt usikker ettersom problemet bare oppstår i e-golfen (discover media pro) og ikke i Touranen (discover media). Begge er 2019-modeller. Noen som opplever det samme?
2019 - e-Golf
2023 - Model Y P

thrain


Kjemikeren

Har nettopp overtatt en 2018 e-golf, opprinnelig tysk. Da jeg nullstilte infotainment-anlegget og satte det opp på nytt (på tysk...) sto det noe om max volum i trinnet der jeg koblet til telefonen. Nå er tysken min litt rusten, men jeg tolket det dithen at det var anbefalt og standard, men jeg tror det var et valg. Husker ikke helt. Nå virker det som om min og min manns telefoner oppfører seg forskjellig i kombinasjon  med bilen, så det er ikke enkelt å finne ut av. Heller ikke om musikk/podcast/noe starter av seg selv (WHY???) eller ikke.

nosi1202

2019 - e-Golf
2023 - Model Y P

Ronnyponny

Sjekket hvordan dette fungerer i min 20-model.
Lyd på medier skrus opp til max når den kobler til bluetooth, men det skrur seg ned igjen automatisk når den kobler fra.
Samsung S7

nosi1202

Sitat fra: Ronnyponny på tirsdag 22. september 2020, klokken 09:40
Sjekket hvordan dette fungerer i min 20-model.
Lyd på medier skrus opp til max når den kobler til bluetooth, men det skrur seg ned igjen automatisk når den kobler fra.
Samsung S7

Aha, greit å vite. Da er det sannsynligvis et IOS-problem
2019 - e-Golf
2023 - Model Y P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA