Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan søke på podcaster

Startet av Bjsol, mandag 21. september 2020, klokken 22:55

« forrige - neste »

Bjsol

Jeg synes søkefunksjonen til musikk, podcaster osv er noe forvirrende. Hvis man skriver noe i søkefeltet søker man da på alt, Spotify, TuneIn? F. eks. så har NRK mange podcaster. Av og til får jeg et treff, men andre ting jeg vet finnes kommer det ikke noe opp på, selv om jeg velger fanen 'podcast'. Er det noen som har forstått dette og kan gi en liten innføring?

moso

Såvidt jeg har forstått har Tesla integrert mot podcaster på TuneIn men ikke mot Spotify. Så du finner bare det som ligger på TuneIn.
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

Contango

Jeg har gitt opp å hente frem «ukjente» podcaster i bilen. Får det heller ikke til. Har laget meg en TuneIn konto der jeg lagrer alle podcaster jeg vil ha. Så logger jeg meg inn på den kontoen i bilen.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA