Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og videoer av XC40 P8 på veien, reviews etc nå opp mot levering

Startet av vxc40, fredag 11. september 2020, klokken 09:24

« forrige - neste »

vxc40

Synes det eksisterer lite reviews, bilder av bilen på veien etc. bortsett fra det som er lagt ut av Volvo selv.

Jeg har fått bekreftet levering i Q4 og er derfor interessert i å følge med på hva som dukker opp frem mot levering av bilen. Tenker at jeg poster det jeg etterhvert finner på nett i denne tråden.


oivindg

Kan vel ta med Volvos offisielle video fra mai mens vi venter?


https://www.youtube.com/watch?v=RE1EIDWtyvA
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

oivindg

2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

oivindg

2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

vxc40

Bilen blir gjort tilgjengelig for prøvekjøring av biljournalister i Europa nå til uken. Vi kan altså forvente at det vil dukke opp en del reviews inn mot helgen.

vxc40

Bilen begynner nå å dukke opp hos forhandlere og biljournalister  :+1: :)

Stikkkontakt

Er det noen grunn til å tro at den blir mer pålitelig enn PS2? Er det ikke bare skallet som er forskjellen? Samme Software og drivlinje? Og enda dårligere rekkevidde pga mer luftmotstand.

oivindg

Tipper at de fleste problemene på PS2 løser seg med softwareoppdateringer. Angående rekkevidde, så opplever folk veldig forskjellige resultater. Kanskje de kan hente noe i software der også? Men i prinsippet vil XC40 ha de samme problemene.

Blir spennende å se om varmepumpa utgjør noen forskjell i rekkevidde.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

vxc40



Oddaa

Kommer de 'norske' bilene fra Gent eller Kina?


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

vxc40




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA