Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rekkevidde i kart - blå farge

Startet av EspenT, fredag 11. september 2020, klokken 21:18

« forrige - neste »

EspenT

Noen ganger er ser det ut som der er skumring(blåtimen) i kartet. Zommer jeg ut da ser jeg en blå ring rundt som er fylt med blå farge. Så er det enkelte andre blå ringer uten «fyll» Den fylte ringen er for stor til å være rekkevidde. Men antar det har noe med rekkevidde å gjøre allikevel. De andre ringene stemmer bra med steder man kan ta ferge til.
Men hvorfor er ringen jeg er i fylt med blå farge? Kartet blir jo mindre pent og vanskelig å se på når alt er blått. Når jeg setter en destinasjon forsvinner det blåe fyllet, men ringen består men krymper og viser fornuftig rekkevidde.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

daktari

Det er en bug som de ikke har klart å fikse på 1,5 år...
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA