Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Softwareversjon PS2

Startet av TopCopNOR, lørdag 05. september 2020, klokken 13:53

« forrige - neste »

TopCopNOR

Vært skrevet mye, særlig på FB siden «POCN» om softwareversjoner, hvilken man har, hvor man ser versjonsnummer, hvilke feil man opplever ved de forskjellige versjonene, MEN det er lite strukturert .. Forsøker meg på et emne med dette som tema. Post gjerne SW versjonsnummer, hvilke feil du opplever, eller om du er «heldig» og har fått en helt problemfri bil. Jeg henter min 8.9 ... KJØR!

hELgenen

Software eller Firmware? Jeg vil nå tro det er Firmware det menes......

TopCopNOR

JA, ikke sant. Polestar skriver selv «programvare» og «systemoppdateringer», og at «du kan trykke på symbolet med en "i" for å se mer informasjon om hva den oppdaterte programvaren inneholder».

Poenget er vel at det er litt uklart for mange hvilken versjonsnummer man har, og det er også vanskelig å linke feil og problemer det skrives om til versjonsnummer. Derav dette forsøket på å lage en tråd for nettopp dette :)

https://support.polestar.com/no/polestar-2/2021/article/Håndtere-systemoppdateringer/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA