Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er man garantert leiebil ved garantiservice?

Startet av Husstein, lørdag 09. januar 2021, klokken 12:56

« forrige - neste »

Husstein

Hei.
Fikk utlevert ny M3 LR i desember 2020 og samme dag avtalt service for å fikse diverse kosmetiske feil (manglende lakk enkelte steder samt vannmerke på kunstskinn).
Bilen skal inn nå på mandag 12.01, men eg ble litt i stuss på i formasjonen om "alternativ transport" som kom på melding.
Eg tok det som en selvfølge at vi får utlevert leiebil inntil bilen vår er ferdig på service.
Men... er det det?

Har forsøkt å komme i kontakt med Tesla hele uken og brukt flere timer i telefonkø uten å komme igjennom(det legges på etter en hvis tid).

Derfor henvender eg meg her:
Er det noen som ikke har fått utlevert leie/låne-bil ved garantiservice hos Tesla?


Motorwatt

Teksten om "alternativ transport" er en standardtekst. Ellers er min erfaring at du får lånebil, men vet at Drammen har/har hatt en grense på 4 timer. Er reparasjonen estimert til over 4 timers arbeid, får man lånebil. Andre SCer har en mykere tilnærming. Jeg pleier å skrive at jeg har behov for lånebil i merknadsfeltet i appen når jeg bestiller time.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Husstein

Skjønner.
Det var en service-ansatt som registrerte timen, så eg fikk ikke muligheten til å legge til kommentar. (Med mindre dette kan gjøres i etterkant fra appen?)
Antar det er tar mer enn en dag mtp tørketid for lakkfiksing, får bare håpe det går i orden :)

Klykken

Hvis du har timen oppsatt i appen kan du gå inn og endre der. Legge til tekst bl.a.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA