Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Importert fra utlandet?

Startet av breitling, søndag 29. april 2012, klokken 21:32

« forrige - neste »

breitling

Ser denne på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33654867.
Kun 2 år garanti? Importert? Er ikke det vanlig med tre år garanti også i Europa?

Hvor "farlig" er det å slå til? Er det mulig å kjøpe mer garanti via forsikring?
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

foxy

#1
mest vanlig med 2 år garanti på biler nede på kontinentet. unntaket ref el- biler er miev som selges også med 5år i eu hvis jeg husker riktig.

hvis du først kjøper fra utlandet er det jo like greit å stikke ned og kjøpe der nede selv. c-zero ligger nå ute på mobile.de til ca 130000.- omregnet til norske kroner. omkostninger for reise++ kommer i tillegg - men noen kalde øl der nede er vel turen verd alene...


fantastisk pris 130000.- for en ikke engang1 år gammel trilling. hvis jeg da tenker hva jeg betalte for min miev hehehehe -- og at jeg ikke tenkte på å kjøpe i tyskland tiltross for at jeg alltid har kjøpt alle fosilbilene der nede...  ::)

ps: ser nå det ligger helt nye i- miev til NOK 162000.- ute på nett i danmark.... og leaf til 240000 ny
I-miev 2011
Asker

breitling

Hvilken side i Danmark?

Sent from my HTC Titan using Board Express
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

foxy

Sitat fra: breitling på mandag 30. april 2012, klokken 09:45
Hvilken side i Danmark?

Sent from my HTC Titan using Board Express

også på mobile.de

når jeg mener helt nye så er det slike 1 dagsregisteringer..
I-miev 2011
Asker

kjølholdt

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

elektrolux

Løp og kjøp.

Ser veldig bra ut.

Warshawa er en billig flytur og fin ferie unna, så det burde være lett å se og prøve bilen før du sender penger.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

glennk

Da er det endelig tid for å kjøpe seg en i-Miev etter at bensinbilen ikke kom gjennom eu-kontroll
Kan noen anbefalle hvor eg gjør et godt kjøp? Ønsker 2012 modell pga fjernstyringsmuligheten for motorvarme.

Har tittet litt på mobile.de, men Danmark og Amsterdam er jo å foretrekke pga fergeforbindelsene.
Hørte også at det var rundt 20.000 kr å spare på Prius i Danmark i 2008.
Hadde vært greit med lignende besparelse på i-Miev.

På forhånd takk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA