Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjoner har ikke egne energimålere. Nå kan det komme krav

Startet av Magne St, torsdag 27. august 2020, klokken 20:26

« forrige - neste »

Magne St

tu.no artikkel
Lenke: https://www.tu.no/artikler/ladestasjoner-har-ikke-egne-energimalere-na-kan-det-komme-krav/497985

For meg så framstår desse ideeane som eit forsøk på å kasta barnet ut med badevatnet.
(Eller elbilen i bensinbålet)
Gjer det så komplisert at ingen orkar å setta opp ladestasjonar.  Kven har vunne då?
Klassisk europeisk bilindustri?

Kva vinn ein som forbrukar med dette? 

Kvifor skal ein elbil med dårleg hurtigladekapasitet blokkera dyrt utstyr som det er lite av fordi det ikkje påløper ei "straff" for å lada til 100%? 
Ser at det er mulig med "straff", men det ser ikkje ut til at det er ønskeleg ut frå det som er skildra i artikkelen.
Kewet i perioden 1998 til 2015 (Ca 180 000 km)
ZOE Q210  (2015 - 2024)
I-Pace         (2022 -          )

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA