Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglading i Egersund, nær sentrum

Startet av Vollis47, tirsdag 17. september 2019, klokken 16:58

« forrige - neste »

Vollis47

På Fortum's kart i Appen Charge & Drive ser jeg et rødt merke ved YX stasjonen på Eie. Er det noen som har kjennskap til hurtigladeren her? For eksempel når kommer den i drift?

Det vil jo bli et godt supplement til flexiladerne på "Gruset" og på "Areneset".
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Vollis47

Nå har jeg vært innom stasjonen og kikket og kunne ikke se noen antydning til påbegynt hurtigladere.

Vedkommende som driver stasjonen kunne fortelle at det for øyeblikket var samtaler mellom Fortum og Dalane energi, uten at han visste status.

Fortum har svart på min forespørsel om når denne kommer i drift, at det skal skje innen 14 dager. Høres ut som Tesla dager ut fra mine observasjoner.

I mellomtiden er avmerkingen på kartet borte vekk.

Tror nok dette kan bli en populær ladestasjon.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Jaro

Sitat fra: Vollis47 på torsdag 19. september 2019, klokken 10:23
Nå har jeg vært innom stasjonen og kikket og kunne ikke se noen antydning til påbegynt hurtigladere.

Vedkommende som driver stasjonen kunne fortelle at det for øyeblikket var samtaler mellom Fortum og Dalane energi, uten at han visste status.

Fortum har svart på min forespørsel om når denne kommer i drift, at det skal skje innen 14 dager. Høres ut som Tesla dager ut fra mine observasjoner.

I mellomtiden er avmerkingen på kartet borte vekk.

Tror nok dette kan bli en populær ladestasjon.

Spurte på stasjonen.  Ble visst ikke noe av det, enda i alle fall.
VW e-Golf 2014 - Solgt
Tesla S P85 2014 - Solgt
Tesla X75 2017 - Solgt
BMW i3s 2019 - Solgt
BMW i3 2017
Jaguar I-Pace
--  Sandnes, Rogaland --

Vollis47

#3
Nå har det blitt satt opp en vanlig hurtiglader, 50 kW, på Gruset. Opereres av Fortum.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Torodd Stangeland

Hvor mye effekt er det i flexiladerne her? 22kw?
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Torodd Stangeland

Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA