Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________


royturbodiesel

Er det slik at porten går automatisk opp når bilen nærmer seg, uten at man trykker på noen knapp?
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

jorgenask

Sitat fra: royturbodiesel på fredag 18. desember 2020, klokken 22:15
Er det slik at porten går automatisk opp når bilen nærmer seg, uten at man trykker på noen knapp?

Det stemmer  :+1: såkalt "geofence"

Det ultimate innen latskap :P

royturbodiesel

Hmm, Så kona kommer hjem med bilen full av varer. Kjører forbi garasjen (porten åpner seg), men hun parkerer foran inngangsdøra. Bærer inn varene, setter dette på plass i skap og hyller (godt dressert frue). Porten står fortsatt på vid vegg, natta over, fordi hun glemmer å kjøre inn bilen i garasjen.

Hvis dette scenarioet stemmer, så er dette absolutt ikke løsningen i mitt liv.
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

jorgenask

Sitat fra: royturbodiesel på fredag 18. desember 2020, klokken 22:51
Hmm, Så kona kommer hjem med bilen full av varer. Kjører forbi garasjen (porten åpner seg), men hun parkerer foran inngangsdøra. Bærer inn varene, setter dette på plass i skap og hyller (godt dressert frue). Porten står fortsatt på vid vegg, natta over, fordi hun glemmer å kjøre inn bilen i garasjen.

Hvis dette scenarioet stemmer, så er dette absolutt ikke løsningen i mitt liv.
Rimelig sikker på at man kan slå av denne auto-åpningen og eventuelt åpne manuelt ved å trykke på skjermen.

Motorwatt

Helt riktig. Hvis hun ikke vil åpne porten, trykker hun på pop-up menyen som kommer når hun nærmer seg. Der står det "Hopp over"
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

jorgenask

Sitat fra: Motorwatt på fredag 18. desember 2020, klokken 22:55
Helt riktig. Hvis hun ikke vil åpne porten, trykker hun på pop-up menyen som kommer når hun nærmer seg. Der står det "Hopp over"

Ja og man kan velge å slå dette auto greiene helt av hvis jeg ikke tar helt feil, orker ikke gå ut i bilen å sjekke nå  :laugh:

Motorwatt

Ja. Man kan hoppe over både åpning og lukking, eller helt av.

I tillegg kan man også velge automatisk folding av speilene.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

jorgenask


Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Motorwatt

Nå gjelder vel dette kjøp av Homelink til TM3, og da er vel tipset med å slå det av litt irrelevant?  :D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA