Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

TøddiVedder


Counterpointer

Sitat fra: Solheim på torsdag 26. november 2020, klokken 22:52
Sitat fra: Counterpointer på torsdag 26. november 2020, klokken 22:36
Sitat fra: ToWalkOrDrive på torsdag 26. november 2020, klokken 17:10
Det som er litt gøy og snilt er at Tesla gir nye funksjoner gjennom bilens levetid uten å ta betalt for det, som f.eks. videoopptak, mulighet til å se opptak på skjermen, spill osv, mens andre konkurrenter tar betalt for å gi tilgang til app, som VW.
Tesla tar seg dog betalt for «premium connectivity» etter det første året, det er det ikke alle som gjør.
Nå er det vell ikke noen som tilbyr det Tesla tilbyr i premium connectivity så sammenligningen er vell ikke helt fair, video og musikk streaming, nettleser og karaoke.
Det viktigste som forvarming gjennom app og generell app styring er fortsatt gratis, og her er det vell flere konkurrenter som tar seg godt betalt for tilsvarende funksjoner.
Du glemmer sattelittkart som kanskje er den viktigste, karaoke er btw den latterligste greia å legge i betalpakka. Hadde mye heller betalt for prompefunksjonen enn karaoke

Poenget var at Tesla også tar betalt for ting.

DagfinnN

Sitat fra: Counterpointer på torsdag 26. november 2020, klokken 23:04
Du glemmer sattelittkart som kanskje er den viktigste, karaoke er btw den latterligste greia å legge i betalpakka. Hadde mye heller betalt for prompefunksjonen enn karaoke
Ikke mulig å tenke seg at noen har andre synspunkter på det. Hva tror du karaoke betyr for brukere fra Asia?
En ikke skadelig og faktisk en sunn aktivitet.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

thopau

Sitat fra: Haggish på torsdag 26. november 2020, klokken 16:18
Sitat fra: Zara på torsdag 26. november 2020, klokken 15:56
Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på torsdag 26. november 2020, klokken 15:36
Det interessante blir vel de bilene som er med neste båtlast etter de som ble levert ut nå, om de er annerledes, om det er noe indikator...

Vet ikke om Tesla tør ta sjansen på å levere ut samme modell men med ulike hovedlykter så tett på hverandre. Kan bli en del som føler seg "snytt", og det gir ikke glade kunder.



Ille nok at de får nye lykter i UK. Hadde de skilt mellom kundene i samme land, og med bare få dager imellom, tror jeg det kunne ført til stor misnøye.

Eller at de som får disse bestilte før facelift ble annonsert, 16/10 tror jeg

Jeg bestilte min 16/10 bare noen timer etter at den nye modellen ble annonsert og fikk ikke de nye lyktene, så det stemmer ikke.
Virker som at disse er for andre marked dessverre...

TøddiVedder


lars667

Ser på et tyske forum at det er folk som får feilmelding som henviser til rattvarme når de prøver forskjellige talekommandoer:

https://tff-forum.de/t/model-3-refresh-aus-oktober-2020/82613/3830

Det kan jo bety at denne mytiske rattvarmen ligger klar for åpning i software.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Bushy

Ser også de med eldre biler får den samme feilmeldingen på rattvarme. Men en annen ting jeg fant der, er at de som har hentet ut 825++ biler LR har de gamle lyktene og. og en P bekreftet med de nye lyktene... Begynner å se svart ut for oss med LR i bestilling
S75D sept. 17

Almis

2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Bmwi3

Sitat fra: Bushy på fredag 27. november 2020, klokken 13:36
Ser også de med eldre biler får den samme feilmeldingen på rattvarme. Men en annen ting jeg fant der, er at de som har hentet ut 825++ biler LR har de gamle lyktene og. og en P bekreftet med de nye lyktene... Begynner å se svart ut for oss med LR i bestilling

Men bra for oss med Performance i bestilling :D
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.


Haggish

Fortsatt et lite håp om nye lykter for vin833xxx da, siden den performance har vin 827xxx 😅
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Almis

2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

felix

Sitat fra: Haggish på fredag 27. november 2020, klokken 14:31
Fortsatt et lite håp om nye lykter for vin833xxx da, siden den performance har vin 827xxx 😅
Det er min teori. Blir spennende, når kommer LR med så høyrt vin til lands?

Chris Neumann Ruud

#778
Da er det vel ikke noe håp for min 824 tenker jeg ;) Får montere LED-bar ala Bjørn da  ;)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

jotto

Jeg er på nippet til å bestille en LR M3. Får håpe at de er tom for gamle lykter før de begynner å produsere min..  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA