Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

Steffinho

Varmepumpe er på bilene! Fikk det bekreftet på Tesla chat. Pris blir oppdatert, og rente får man også, selv om det inngås nærmere levering.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Magnus Hansen

Men du kan fremdeles få gammel spec til høyere pris hvis du velger å kjøpe en lagerført bil 🤔

Tesla_noob

Sitat fra: Steffinho på fredag 16. oktober 2020, klokken 09:32
Varmepumpe er på bilene! Fikk det bekreftet på Tesla chat. Pris blir oppdatert, og rente får man også, selv om det inngås nærmere levering.

Halleluja!! :)

Hvor er du chatter med Tesla Norge forresten?

daktari

Er det gjort endringer på setene også? Ser ut som skuldrene går høyere opp mot nakkestøtten, og kanskje litt tynnere? Kjenner ikke 3ern så godt.
https://www.tesla.com/no_no/model3/design#interior
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Contango

Sitat fra: daktari på fredag 16. oktober 2020, klokken 09:58
Er det gjort endringer på setene også? Ser ut som skuldrene går høyere opp mot nakkestøtten, og kanskje litt tynnere? Kjenner ikke 3ern så godt.
https://www.tesla.com/no_no/model3/design#interior
Jeg så også på det. De ser absolutt annerledes ut ift våre treer seter og med forskjeller som du beskriver. Ligner mer på S setene nå.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Steffinho

Sitat fra: Tesla_noob på fredag 16. oktober 2020, klokken 09:43
Sitat fra: Steffinho på fredag 16. oktober 2020, klokken 09:32
Varmepumpe er på bilene! Fikk det bekreftet på Tesla chat. Pris blir oppdatert, og rente får man også, selv om det inngås nærmere levering.

Halleluja!! :)

Hvor er du chatter med Tesla Norge forresten?
Inne på inventorydelen av siden så får man opp et chatteikon nede i høyre hjørnet. Han avslutta chatten rett etter han svarte på det da. Du får se om du får avhørt de mer :)
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Kjetil1986

Akselerasjontiden på long range har blitt nedjustert til 4,4 sekunder fra 4,6  :D
Model 3 long range 2021

jorgenask

Snakket med min Tesla-rep.
Han sa at jeg mest sansynlig slapp å bestille på nytt og at jeg ville få en ny bestillingsavtale med ny pris inne på teslakontoen.
Og at han kunne forhåpentligvis sende lånedokumenter over helgen som reflekterer ny rente  :+1:

Så får se over helgen :)

Han nevnte forøvrig også dette med elektrisk bakluke. Har noen sett dette "offisielt" fra tesla noe sted på nett ?


Mondeo

Sitat fra: Kjetil1986 på fredag 16. oktober 2020, klokken 10:15
Akselerasjontiden på long range har blitt nedjustert til 4,4 sekunder fra 4,6  :D

Det er nok bare en naturlig korrigering basert på alle oppdateringer som har økt ytelsen.

fonberg

Sitat fra: Kjetil1986 på fredag 16. oktober 2020, klokken 10:15
Akselerasjontiden på long range har blitt nedjustert til 4,4 sekunder fra 4,6  :D

Det kan godt skyldes at 0-60mph-tiden henger igjen fra USA-sidene, det er en klassiker hos Tesla når de oppdaterer.

Forøvrig ser det ut som chrome erstattes med svart.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

pers1

Noe bilder av siste oppdatering
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Bauf

Ser ikke ut for at man kan få tilhengerfeste på Performance utgaven da?   :-\

TiLT

Sitat fra: jorgenask på fredag 16. oktober 2020, klokken 10:22Han nevnte forøvrig også dette med elektrisk bakluke. Har noen sett dette "offisielt" fra tesla noe sted på nett ?

Når du bestiller står det "Alle bilene har "power trunk", glasstak og autopilot." Regner med power trunk er bakluken.

jorgenask

Sitat fra: TiLT på fredag 16. oktober 2020, klokken 10:27
Sitat fra: jorgenask på fredag 16. oktober 2020, klokken 10:22Han nevnte forøvrig også dette med elektrisk bakluke. Har noen sett dette "offisielt" fra tesla noe sted på nett ?

Når du bestiller står det "Alle bilene har "power trunk", glasstak og autopilot." Regner med power trunk er bakluken.

Ja se der ja  :+1: Da slipper jeg å jerry-rigge teslaoffer aftermarket sett på bilen  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA