Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endre på bestilling

Startet av oroar, torsdag 20. august 2020, klokken 18:41

« forrige - neste »

oroar

Jeg har bestilt ny model X for noen uker siden og ønsker nå å endre fra 5-seter til 7-seter.
Noen som vet hvordan det kan gjøres?
Jeg har prøvd på nettsiden uten å finne ut av det. Har også sendt en e-post uten å ha fått svar på den.

Et lite spørsmål til.
På bestillingssiden står det at de anbefaler at jeg laster ned appen for å låse opp henvisningskoden min. Ettersom jeg har hatt flere Tesla før så har jeg appen, men der står det "Pålogging mislyktes. Det er ingen produkter knyttet til din tesla-konto".
Det rimer dårlig med anbefalingen.

Forøvrig ikke fått tildelt VIN enda.
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

ricco404

Jeg endret min Model 3 bestilling ved å først ringe de der jeg ble bedt om å sende endringen til deliveryno@tesla.no siden de må ha det på skrift.

Merk at det sannsynligvis vil utsette leveringsdato.

  • Tesla Model 3 LR AWD (sep '20)
  • VW Up (2014)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA