Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering

Startet av Thule, fredag 14. august 2020, klokken 12:28

« forrige - neste »

Roy Aasen

Da er bil bekreftet. Har ikke tid til henting før 5/10. (Kunne hentet 15/9)

Ga beskjed om å sjekke lysjustring og 12v batteri. (Men dette var de visst klar over skjønte jeg).

mroek

Hva slags VIN fikk du, sånn grovt sett? Hvis du ikke har fått en avbestilt bil, så er det jo ganske utrolig at du har hoppet så langt frem i køen igjen.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Roy Aasen

033xx ser et ut til. Aner ikke om det en nytt eller gammelt.

mroek

Da har du ganske sikkert fått en avbestilt bil, ja. Mange bestillinger lagt inn tidlig i februar fikk VIN over 4000.

Thule

Oppdatering: Fikk telefon fra Frydenbø Åsane i forrige uke. Første tilgjengelig levering fredag 4 september - nå bekreftet. Nå gjenstår det å se om man får en bil som funker 😳 Mye bugs rapportert. Sett tre Polestar 2 bakpå redningsbil de to siste ukene i Bergen.

Roy Aasen

Er da å håpe at min stopper innenfor to uker etter uttak.
Da blir den kjørt rett i retur til butikken og pengene tilbake.

Barrabas

Sitat fra: Thule på mandag 31. august 2020, klokken 14:56
Oppdatering: Fikk telefon fra Frydenbø Åsane i forrige uke. Første tilgjengelig levering fredag 4 september - nå bekreftet. Nå gjenstår det å se om man får en bil som funker 😳 Mye bugs rapportert. Sett tre Polestar 2 bakpå redningsbil de to siste ukene i Bergen.

Det hørtes ikke betryggende ut nei. Hvis du har sett hele 3, tenker jeg hvor mange har da vært på redningsbil som du ikke har sett ::). Det ser ut til at det passerer 500 registrerte P2 på norske veier idag. En liten milepæl.

hELgenen

12V batteri problemer vil jeg anta...
Er jo kjedelig om dette fortsetter.
Noen som vet hvordan 12V batteriet er satt opp
til å lades? A) når bilen er tilkoblet lader B) Når den kjøres C) både A og B

Dette med 12V og elbiler har jo flere slitt med før.
Nå trodde jeg faktisk dette var kjent stoff for alle produsenter og at gode løsninger var tilgjengelig.

mroek

Sitat fra: Roy Aasen på mandag 31. august 2020, klokken 15:15
Er da å håpe at min stopper innenfor to uker etter uttak.
Da blir den kjørt rett i retur til butikken og pengene tilbake.
Hvordan vil du få til det om den stopper?   ;D

Roy Aasen

Lar kranvogna droppe den direkte☺️

Killa

Fikk en etterlengtet telefon fra Nardo Bil AS i går om det kunne passe for meg å ta i mot nybilen neste mandag, den 14. Jeg takket JA til det :-D
VIN-nr XX30XX hvis noen i Midt-Norge lurer på om det nærmer seg for deres levering.

Stikkkontakt

Min bil som kom med Morning Linda er nå fremskyndet til september igjen. Det var lenge september, men ble oktober for noen uker siden. Nå er det september igjen. Regner med telefon om ikke lenge.

mroek

Min bil kom med Morning Post, som kom inn før Morning Linda, men jeg har ikke hørt noe enda. Samme historie med leveringsestimatet. Var opprinnelig august, ble flyttet til september (som også er i kontrakt), så oktober, før det gikk tilbake til september igjen.

Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig, og nå er det tross alt langt over en måned siden bilen kom til Zeebrugge. Frykter at det kan bli helt på tampen av september nå, hadde jo opprinnelig håpet på første halvdel...

gekko300

Sitat fra: mroek på torsdag 03. september 2020, klokken 23:54
Min bil kom med Morning Post, som kom inn før Morning Linda, men jeg har ikke hørt noe enda. Samme historie med leveringsestimatet. Var opprinnelig august, ble flyttet til september (som også er i kontrakt), så oktober, før det gikk tilbake til september igjen

Samme her  :(

mroek

Sitat fra: gekko300 på fredag 04. september 2020, klokken 15:32
Sitat fra: mroek på torsdag 03. september 2020, klokken 23:54
Min bil kom med Morning Post, som kom inn før Morning Linda, men jeg har ikke hørt noe enda. Samme historie med leveringsestimatet. Var opprinnelig august, ble flyttet til september (som også er i kontrakt), så oktober, før det gikk tilbake til september igjen

Samme her  :(

Har fått indikasjon på at bilen står i Drammen og blir stående en stund før den fraktes videre, dessverre. Tror dessverre det blir helt på tampen av september for min del.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA