Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Trafikkmeldinger DAB

Startet av Asdf123, mandag 07. september 2020, klokken 19:07

« forrige - neste »

Asdf123

Hei! På min VW får jeg lokale trafikkmeldinger som bryter inn i radiosendingene, i alle fall på NRK dab kanaler. Har ikke fått dette i i3 (2017 94ah FC). Har prøvd "trafikkmelding-knappen". Noen som vet hvordan/om dette virker i i3?

bromm

Sitat fra: Asdf123 på mandag 07. september 2020, klokken 19:07
Hei! På min VW får jeg lokale trafikkmeldinger som bryter inn i radiosendingene, i alle fall på NRK dab kanaler. Har ikke fått dette i i3 (2017 94ah FC). Har prøvd "trafikkmelding-knappen". Noen som vet hvordan/om dette virker i i3?
Funker som bare det her i Trøndelag ihvertfall. Og det har fungert ellers i landet på ferieturer også, med både 60Ah og 120Ah...

Orbit

#2
Radioen må også være stilt inn på en stasjon som sender meldinger. Det står da "TP" i statusvinduet.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Asdf123

Okei, takk for svar... Da må jeg forske litt til..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA