Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Serviceavtale hos Mercedes-Benz

Startet av Pavel Kolotilov, søndag 02. oktober 2016, klokken 19:41

« forrige - neste »

Pavel Kolotilov

Betalte du ingenting når du hadde service? Jeg vurderte å kjøpe 10000 kr. Service avtale, men fikk beskjed at det dekker bare jobb, men ikke komponenter (som filter, etc).


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
2017 Mercedes-Benz Electric Edition
2015 Nissan Leaf Acenta

CitB59EL

Vi har også 5års service avtale som kostet 10 000 kr. Vi betaler ingen ting for pollen filter og andre filter m.m. Det vi betalte ekstra på forrige B service var pussing av bremser bak for at de ikke skulle sitte fast pga salting (800 kr) dvs kun ekstra tid a 0,5 timer-jeg ba om dette selv. Så service avtale gir meget forutsigbare bil kostnader. Kun slitedeler som f.eks dekk, pærer og visere+spylervekse som kommer utenom slik jeg ser det så langt.   

Pavel Kolotilov

Ja, det høres ut veldig rimelig. Jeg angrer nå at jeg ikke bestemte å kjøpe denne avtalen. I mitt forsvar kan jeg si at min forhandler anbefalte ikke å kjøpe avtalen. Ifølge ham var årlig service kostnader så lave at det var ikke rimelig.
2017 Mercedes-Benz Electric Edition
2015 Nissan Leaf Acenta

Mercedes B250E

Hei, har noen av dere forlenget service avtalen? Og hvor mye kostet? For eksempel jeg har et 3 års service avtale, og jeg ønsket å forlenge til et 5 års og de sa jeg må betale 5466 kr, men egentlig nå er 40 % dyrere mellomleggen hva var 3 år siden... Da kostet 3 års service avtelen 6000 kr og den 5 års service avtalen 10000 kr.
Jeg trodde disse service avtale prisene er fiks og de skal ikke justere hvert år etter service prisen.... De sa det nå service prisenne koster også mer og pga dette service avtalen koster også mer 🙁🤔

Toalmar

Har fått tilbud på Whitestar serviceavtale på en EQC for kort tid siden, i den avtalen betaler man en sum pr måned + tillegg for kilometer slik jeg forstår den.
Avtalen er satt opp med 60 mnd og 125000 km og vil da bli ganske dyr om dette stemmer

Ser ut til å være annerledes enn for B-electric.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA