Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skoda Enyaq lanseres 1. September med salgsstart samme dag

Startet av Kafk4, onsdag 22. juli 2020, klokken 08:04

« forrige - neste »

torlie

Noen som har noen tanker rundt evt rabatt ved bestilling eller har forhørt seg?

Kan muligens sammenlignes med lansering av Audi e-tron hvor Møller først om jeg husker riktig forespeilet ingen rabatt, men det ble vel gitt ut 3-4% likevel og kanskje noen fikk mer etterhvert.

En kjenning av meg som har storkunderabatt hos Møller fikk bra avslag på ID3.


Bør man kunne få 3-4% ved bestilling? Personlig føles det feil å skulle fleske til med bil til over 500k uten en krone i rabatt. :police:

2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Guleböj

Sitat fra: torlie på tirsdag 04. august 2020, klokken 11:02
Noen som har noen tanker rundt evt rabatt ved bestilling eller har forhørt seg?

Kan muligens sammenlignes med lansering av Audi e-tron hvor Møller først om jeg husker riktig forespeilet ingen rabatt, men det ble vel gitt ut 3-4% likevel og kanskje noen fikk mer etterhvert.

En kjenning av meg som har storkunderabatt hos Møller fikk bra avslag på ID3.

Bør man kunne få 3-4% ved bestilling? Personlig føles det feil å skulle fleske til med bil til over 500k uten en krone i rabatt. :police:

Jeg fikk nettopp beskjed av selger om at storkunderabatt ikke var fastsatt av importøren enda.

kodax

Ny mail fra selger:
- ŠKODA ENYAQ får sin verdenspremiere 1. september i Praha​.
- Prisene offentliggjøres og forhåndssalget starter 1. september (detaljert informasjon kommer i løpet av august)​.
​- ŠKODA ENYAQ kan fra 1. september bestilles som SUV​.
- Vi forventer at både 2-hjulstrekk og 4-hjulstrekk vil kunne bestilles fra 1. september. 4-hjulstrekk vil ha noe lengre leveringstid enn 2-hjulstrekk.​
- ŠKODA ENYAQ blir etter hvert også tilgjengelig som Coupè. Dersom du ønsker å vente på Coupè vil ditt kønummer ha betydning for å få bestille Coupè tidlig. ​
- ŠKODA ENYAQ skal på norgesturnè og kommer til Møller Bil Etterstad. Du vil selvsagt bli invitert til å se bilen hos oss. Turneen starter 9. september og varer i en måned, endelig dato bilen blir klar i månedsskiftet august/september. ​
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

batterimannen

Får håpe at de ikke setter frist for de med lavt nr å bestille bil før det blir mulig å prøvesitte den. Det har vært så mye rart fra Skoda, så man vet aldri...

Har ikke fått noe info fra Møller Oslo Vest.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Unified86

#19
Ny offisiell teaser i dag;

Enda en teaser kommer i morgen, visstnok...
2006 BMW E91 M-Sport
2021 BMW IX3 FC - Leveres uke 30

daktari

#20
Synes lysene, form og bremsekjøling ser bra ut. Men hvorfor kopiere Tesla sin 2012" grill"? Kunne blitt bra uten. Gir meg assosiasjoner til "Harry Knøl/Chick Hicks".
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

jchalvorsen

Jeg har fått beskjed fra min forhandler om at storkunderabatt gjelder, men det gjenstår nå å se det da

Zubzero

Sitat fra: jchalvorsen på onsdag 12. august 2020, klokken 15:22
Jeg har fått beskjed fra min forhandler om at storkunderabatt gjelder, men det gjenstår nå å se det da
Hvem har storkunderabatt hos Skoda/Møller?

chargedup

Alle som jobber i et firma med avtale om kjøp av biler gjennom feks Skoda/VW eller MB, BMW osv. Ikke uvanlig for store bedrifter å ha avtale med alle merker. Feks får de som jobber i Equinor storkunderabatt hos alle forhandlere på fossilbiler (ikke alltid storkunderabatt gjelder på elbiler). Små bedrifter har sjelden storkundeavtale, men mellomstore har ofte storkundeavtaler, kommer an på hvor mange biler bedriften kjøper/har og om man holder seg til 1 eller 10 merker.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA