Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Er jeg helt alene?

Startet av dundun, onsdag 05. august 2020, klokken 11:43

« forrige - neste »

Sjalabais

Postet denne og etterpå så jeg "E"-forumet, oops. Jeg bor i Bergensregionen og har, til min store forbauselse, knapt sett noen e overhodet. Synes, ærlig talt, at mangelen på salg er overraskende. Kanskje fordi Honda ellers i Norge stort sett kjøpes av den eldre garde, som heller ikke er interessert i en liten bybil? Litt underlig dog at Japans BMW ikke når ut til jappelandet Norge med en stilig liten retro-EV.
2012 Leaf Tekna

wa11in

Solgte Skodaen min for en uke siden, og trengte en rimelig bil i mellomtiden frem til jeg får Model 3. Endte opp med å bestille en Honda E i 1 mnd. fra imove til 5990, så nå får jeg endelig blitt litt bedre kjent med denne skjønnheten. (Har vært avstandsforelsket siden jeg prøvekjørte den for et par år siden).

Steike for en stilig bil dette er! Hadde den hatt bedre rekkevidde, så hadde det vært en no-brainer for min del, alt annet er helt suverent (for meg som ikke har så veldig behov for plass that is). Elsker hvor mange små fiffige løsninger de har fått puttet inn i denne lille saken, det føles som å kjøre en langt dyrere bil. Skal virkelig kose meg de kommende ukene!

Sjalabais

Oi, dette svaret så jeg først nå. Hvordan er konklusjonen etter noen måneder? Ser du tilbake på Honda-intermezzoen med glede?
2012 Leaf Tekna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA