Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

taycan, tider på rudskogen eller vålerbanen?

Startet av hemi, torsdag 30. juli 2020, klokken 13:46

« forrige - neste »

hemi

Var en Taycan 4S på PCN klubbdagen nå søndag, noen her? så ut som den var <1.50 iaf.

battery overheat på 2'e runden på ringen allerede :o


https://www.youtube.com/watch?v=ON2_4b107xY

Counterpointer

Sitat fra: hemi på tirsdag 25. august 2020, klokken 00:26
Var en Taycan 4S på PCN klubbdagen nå søndag, noen her? så ut som den var <1.50 iaf.

battery overheat på 2'e runden på ringen allerede :o


https://www.youtube.com/watch?v=ON2_4b107xY
Virker som både Taycan og Model 3 performance klarer en runde før de får begrensninger. Hadde trodd begge skulle klart mer, men hadde definitivt høyere forventninger til Taycan.

Virker dog som det går bra unna med Turbo S på første runden

Er det bare sjåføren som presser den maksimalt? Synes det virker som den slipper grepet i mange svinger

hemi

understyring, tung bil, mye power = skriiiik

Fyren har litt playstation med ESP kjørestil, men det kan være setup av bilen gjør det slik.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA