Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Tester av ID.3  (Lest 5847 ganger)

OlaM

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Tester av ID.3
« Svar #45 på: Onsdag 16. ſeptember 2020, klokken 07:26 »
Hei.

Nytt medlem her, og snart forhåpentligvis fornøyd eier av ID.3.
Har bestilt en MAX med absolutt alt Møller hadde og by på, til og med 20" vinterhjul. Ble ingen billig fornøyelse, så håper bilen står til forventningene.

Fikk derimot på øret av en kollega at han hadde lest hurtiglading ikke fungerte på disse bilene ved levering i Norge. Kan noen her bekrefte dette? Har forsøkt og lese gjennom en del her, men finner ikke noe som bekrefter hans påstand.

Takk for svar!

Mulig han har blandet litt. Det er AR i HUDen som ikke vil fungere ved levering, altså piler på frontruten som viser f.eks. sving til venstre under navigering. Siden du har bestilt med alt så har du vel det og. Jeg mener at den måtte inn til Møller for oppdatering når det er klart, tror ikke de kunne ta den over luften. Blir sikkert en knall bil ved levering uansett!

SteffenM2

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #46 på: Onsdag 16. ſeptember 2020, klokken 08:14 »
Takk for svar, folkens. Han påstår i sin E-Tron at han ikke er misunnelig, og jeg vil vel si meg forholdsvis enig. Men fin rekkevidde på ID.3 kontra 50 E-Tron da. :)

Syntes det virket snodig, har jo sett en del av testene nevnt her, og ingen hadde sagt noe om dette. Kan være at han blandet litt, og mente AR'n ja. Blir spennende dette uansett. Siste nytt er levering neste uke :)

batterimannen

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #47 på: Onsdag 16. ſeptember 2020, klokken 23:01 »
Tysk bilpresse vender tommelen ned:
Feller knusende dom over VWs nye elbil ID.3
– Har et betydelig forbedringsbehov, mener tyske bileksperter etter de første testkjøringene av Volkswagen ID.3.

https://motor.no/auto-motor-und-sport-elbil-handelsblatt/feller-knusende-dom-over-vws-nye-elbil-id3/180666
Hyundai Kona electric 2019