Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Foliering - Mjøsområdet

Startet av Norhawk, tirsdag 21. juli 2020, klokken 08:07

« forrige - neste »

Norhawk

Tenker å foliere utsatte områder på Model 3, ppf altså.

Frontfanger, kanaler, panser, skjermer.

Noen med erfaring og ca. priser på dette i Mjøsområdet?

Har kikket innom nettsidene til swisswax og poleringskongen, er det andre i Hamar/Gjøvik/Lillehammer regionen som gjør dette?
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Gstavdal

Har du gjort dette og evt. hvor og pris? Tenker litt på det selv og :)

Norhawk

Nei, har ikke gjort det enda, får bilen om ca. 1.mnd.

Fått pris fra Swisswax Lillehammer, 35' for hele bilen.

Foliere front, panser, speilhus, kanaler, utsatte steder ved hjulbuer og innsteg/innlasting, lakkforsegling på resterende, 20' kr, det også Swisswax Lillehammer.

Skal også sjekke med Poleringskongen på Gjøvik også.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Toalmar

Dette firmaet ligger på  Gjøvik og legger folie, de heter Gjøvik Bilshining.
Adressen er Sommerrovegen 7, 2816 Gjøvik.
Telefon 465 93 551

Holder til i samme bygg som NAF
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Gstavdal

Jeg fikk pris på 50' for hele bilen hos Poleringskongen. Kun frontfanger og hjulbuer var 10'.

Norhawk

25' for front, panser, speilhus, kanaler, utsatte steder ved hjulbuer og innsteg/innlasting, lakkforsegling på resterende hos Poleringskongen.

Pris for helfoliering har jeg ikke fått svar på.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Gstavdal

Sitat fra: Norhawk på torsdag 13. august 2020, klokken 13:25
Pris for helfoliering har jeg ikke fått svar på.

Spennende å se om vi får samme pris da :)

Toalmar

Sitat fra: Gstavdal på torsdag 13. august 2020, klokken 09:38
Jeg fikk pris på 50' for hele bilen hos Poleringskongen. Kun frontfanger og hjulbuer var 10'.
Det var da litt av en pris, kr 50' tror jeg da hadde tatt turen til Oslo. Ved medlemskap i TOCN kan man få helfoliering av TM3 fra kr 20' til kr 34' avhenging av type folie og firma man velger. Man får også 10% rabatt hos Poleringskongen på kjøpt i nettbutikken og behandling av bil, så kan være lønsamt og spørre om det gjelder foliering. Da blir medlemskapet i TOCN billig
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Gstavdal

Sitat fra: Toalmar på torsdag 13. august 2020, klokken 19:48
Sitat fra: Gstavdal på torsdag 13. august 2020, klokken 09:38
Jeg fikk pris på 50' for hele bilen hos Poleringskongen. Kun frontfanger og hjulbuer var 10'.
Det var da litt av en pris, kr 50' tror jeg da hadde tatt turen til Oslo. Ved medlemskap i TOCN kan man få helfoliering av TM3 fra kr 20' til kr 34' avhenging av type folie og firma man velger. Man får også 10% rabatt hos Poleringskongen på kjøpt i nettbutikken og behandling av bil, så kan være lønsamt og spørre om det gjelder foliering. Da blir medlemskapet i TOCN billig

Jeg har overhodet ikke peiling på dette, men i følge Poleringskongen var dette gjennomsiktig steinsprut sikker folie. "Vanlig" fargefoliering lå på 23' for helfoliering. Jeg var kanskje litt uklar der :)

Norhawk

Sitat fra: Gstavdal på fredag 14. august 2020, klokken 08:05

Jeg har overhodet ikke peiling på dette, men i følge Poleringskongen var dette gjennomsiktig steinsprut sikker folie. "Vanlig" fargefoliering lå på 23' for helfoliering. Jeg var kanskje litt uklar der :)

Det samme her også, har fått priser på ppf.

Har fortsatt ikke fått pris på helfolie fra Poleringskongen, må vel purre på de.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Toalmar

Ser at Black Diamond Poleringstudio I Oslo tar kr 39' for helfoliering med PPF på en TM3
Skal du ha matt PPF er det ett tillegg på 2'. Er du medlem i TOCN kommer prisen på 35'
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA