Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feilfakturering fra Bee

Startet av hanche, torsdag 16. juli 2020, klokken 09:51

« forrige - neste »

hanche

Jeg har fått en faktura fra Bee for tre måneders fast avgift (april/mai/juni) for abonnement på BEE AROUND, totalt SEK 1090. Problemet er at jeg aldri har tegnet det abonnementet. Jeg tegnet abonnement på Clever Fri for to år siden, men har aldri brukt det. (Planlagt Sverigetur som gikk i vasken pga sykdom.)

Jeg har selvsagt klaget, og venter på svar. Men jeg ville bare høre om flere har fått samme faktura? Jeg tenker meg at noe har skjedd da de overlot fakturerering til mittarende.se nylig, og har det skjedd meg, har det kanskje skjedd i stor skala, med mange kunder.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

hELgenen

https://bee.se/clever-sverige-blir-bee-charging-solutions/

Virket som du er flyttet over,og nå til et abonnement med faste månedlige kostnader.

Hvilke regler som gjelder her vet jeg ingenting om. Men i Sverige har de mindre forbrukervern enn i Norge.


hanche

Jeg fikk akkurat svar fra dem:

Sitat
Tack för ditt mejl.

Ber om ursäkt du fått denna faktura.
Den är krediterad nu så du kan riva den du fått utskickad.

Det var jo raskt og effektivt. Så slipper jeg å bekymre meg om forbrukervern og hvordan man klager over landegrensene.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA