kollega fronta med RWD 'en sin i hemsedal i vinter, så stats går alle veier.
Gjetter at det er fler med 4x4 som drar opp, enn uten, også det påvirker.
Og seff mange som blir overmodige og ikke "merker" det er glatt på samme måten med AWD.
jeg kjørte i noen år bil der jeg kunne koble inn AWD, men ikke kjøre med det, brukte den kun når jeg satt meg fast, som dessverre ikke var så sjelden. Helt gull å være egen "tauebil tjeneste"
ellers gjør jo 4x4 og bakkeklaring at du setter deg fast heeeeelt nye steder, husker jeg hadde fått meg helt ny landcruiser 120 for endel år siden, og benyttet 1 juledag til offroading i lokale parken ved mine foreldre hvor vi feiret jul, satte meg seff fast og ringte min far for hjelp, han kom bort med spade, så situasjonen, lo og gikk hjem. Det var maaaaaaaaange timer med graving ja.... heldigvis lo bare de fleste, og ingen ringte politet :p
Jeg tror salget kommer til å bli 10% av hva det kunne vært om denne fikk 1500-2000kg hengervekt og 4x4.