Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gunpowder aerowheels;)?

Startet av Chill-mode, søndag 12. juli 2020, klokken 08:36

« forrige - neste »

Chill-mode

Nå er jeg størst fan av turbine stilen med silver, da de matcher med chrome dekorlistene, dørhandles, og slike små chrome/metallic aksent, da jeg på sort bil synes det er classy. Men tenkte i denne omgang å for en annen farge enn sølv(sånn metallic sølv, ikke over the top shiny), og settla på noe som minner om Gunpowder grey, håper de ser slik ut i hvert fall. Tilbakemeldinger, kan laste opp flere bilder når montert om ønsket? Littegranne mørkere i virkeligheten.






ok67

Kva slags behandling har du bruka, lakk? plasstdipp? etc?
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Chill-mode

Hei, det var plastidip, men desverre trodde jeg at jeg hadde brukt 3 1/2 flaske, når jeg hadde brukt 2 1/2, dette førte til at jeg brukte de resterende 1 1/2 flaskene, to av hjulene ble perfekte, mens jeg klarte å spraye litt for nærme på de to andre hjula, som førte til at 1-3 spokes på to av hjula så helt for jævlig ut, så bestilte nå opp 2 flasker til, og planlegger og gjøre det ordentlig denne gangen på de gjenværende hjulene, håper så inderlig at det går bra denne gangen:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA