Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Drop in time hos Tesla snart, burde jeg fjerne disse trunk liftene, pga garanti?

Startet av Chill-mode, lørdag 11. juli 2020, klokken 20:28

« forrige - neste »

Chill-mode

Hei, jeg har satt inn disse, som «popper» trunken åpen, de funker fantastisk har ikke hatt noen problemer med dem. Jeg skal inn til en sånn 4-timers drop-inn, for at de skal bytte ut en av dekorlistene(linet opp litt skjevt), og lurer på om det kan føre til at jeg mister garantien min, hvis de ser dette?

Satt inn disse (kjøpt inn fra en annen butikk da, makan til pris  :o)

https://www.begood.no/products/trunk-lifters-tesla-model-3

OlaM

Du kan ikke miste garantien på grunn av de, med mindre det er de som har forårsaket skaden du ønsker å få utbedret på garanti.
'21 3LR

Toalmar

Jeg ville helt klart montert de originale. Nå skal du vel inn for noe annet, men hvis du får problemer med trunk senere så kan det hende de gjør sine notater at bilen har montert uoriginale deler
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Ingeniøren

Sitat fra: OlaM på lørdag 11. juli 2020, klokken 21:23
Du kan ikke miste garantien på grunn av de, med mindre det er de som har forårsaket skaden du ønsker å få utbedret på garanti.

Husk at garanti og reklamasjon ikke er det samme. Tesla kan velge å sette garanti til side om du har fikset på bilen men ikke kjøpsloven. 
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA