Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ulike årsmodeller på Peugeot Partner?

Startet av Tvillingfar, tirsdag 07. juli 2020, klokken 23:04

« forrige - neste »

Tvillingfar

Vi er på utkikk etter bil nummer to som ikke nødvendigvis trenger mer sitteplass enn kun sjåfør, men greit med alternativ å ta med hele familien også. Vi har dessuten flyttet på landet, og ser at det hadde vært greit med litt mer lasteplass enn hva vår Nissan Leaf nå har.

I den anledning har Peugeot Partner av ulike slag fanget min interesse. Det er ikke aktuelt å kjøpe nytt denne gangen, og da er det bruktmarkedet som gjelder. I den anledning undres jeg må når Peugeot Partner har kommet med nye modeller, så kunne jeg fått hjelp til å lage en oversikt over følgende:
• Navn på de ulike Peugeot Partner-bilene
• Hvilke år de ble produsert
• Tilhengerfeste tillatt/ikke tillatt, og eventuell vekt
• Takstativ tillatt, og eventuelt vekt?

På forhånd takk.

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA