Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2001 P106 "gis bort" til vrakpant pris.

Startet av Undistaker, tirsdag 30. juni 2020, klokken 19:50

« forrige - neste »

Undistaker

Etter som vi ikke har tid til denne lengre så får den første som kommer med vrakpanten denne bilen og alt av deler med seg.  Vil heller at noen skal gi denne et nytt liv, enn at den blir spiker. Lagde en kort finn annonnse.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=183494781
2001 Pugott 106 Electric
2004 Saxo Electeik delebil

2015 Nissan xtrail 4x4 Tekna
2009 Hyundai H1 trimma til 200hk
Bor i Haugesund

elektrolux

Løp og kjøp!

Med 2 Sagem bokser og reserve motor og ikke minst Robometer snakker vi godt over 300 000 bare i deler .
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Erik_d-jet

Hei   Kjøpte min første  El bil sist uke  -  hvit 5 dørs 106 .    Trenger nok noen deler  ser det ut til   😊 
Skulle gjerne ha kjøpt denne men det  er litt for langt unna Elverum .  Kan eventuelt kjøpe noen "små" deler av deg hvis det ikke kommer noen å henter alt.

Elmo

#3
Sitat fra: Erik_d-jet på tirsdag 14. juli 2020, klokken 23:15
Skulle gjerne ha kjøpt denne men det  er litt for langt unna Elverum .
Ikke meningen å kjøpe tråden, men jeg bor nærmere og har stort sett alle tenkelige deler til 5-dørs 106e så det er bare å ta kontakt hvis du trenger noe.
PS: og du må få deg Checkelec
https://elbilforum.no/index.php?topic=34987.0
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Erik_d-jet

Fint , takk for tips.  Jeg tar kontakt når jeg har fått satt opp "handle" lista.   Checkelec  er testet - flott .

Undistaker

Elverum er ikke så ille langt vekke det.. jeg henta bilen i Sarpsborg. Trenger bare en ok henger og en bil til delene. Har også en haug med dekk til bilen.

Neste uke engang ryker alt til de evige jaktmarker.

Etter vi flytta ut på landet har rettogslett denne typen Elbil blitt håpløs å bruke og er blitt forvist utav hobby garasjen til fordel for en 69 Ford Thunderbird med en 7.5liters flammespyttende V8er i, som bruker mer bensin en alle bensinvarmerene i samtlige PSA biler bruker tilsammen. :o
2001 Pugott 106 Electric
2004 Saxo Electeik delebil

2015 Nissan xtrail 4x4 Tekna
2009 Hyundai H1 trimma til 200hk
Bor i Haugesund

Erik_d-jet

Vel , jeg har ferie i to uker nå.  Må tenke litt på dette - du kan vel ikke donere dette til "jaktmarkene" tenker jeg.  Kan det være noen her på forumet som vil hjelpe meg med frakt av bilen / delene  ?
Ferie prosjektet i år er  PSA El - bil, fikk skilt på den som jeg kjøpte nå.  Rekkevidden  på første turen i går kveld ble nesten 20 km - ikke så mye å skryte av men jeg fikk  da kjørt en tur  :)  Kjøpte  den mer eller mindere usett.  Fikk den levert Elverum for 6000 kr  - mye morro for pengene så langt men ...... Til slutt så kjøpte'n en gammal buss fordi batteriet var så bra 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA