Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

FSD option forsvunnet

Startet av Mxoslo, tirsdag 30. juni 2020, klokken 12:58

« forrige - neste »

Mxoslo

Har 2017 TMX90D Med AP og ønsker å slå til på tilbudet på FSD til 18 800 nå, men dette valget er fjernet fra appen og min side! Noen som har sett tilsvarende og råd om hva jeg skal gjøre? Forsøker å kontakte Tesla Account hjelp, men ikke fått noe respons fra dem. Service verkstedene kan ikke hjelpe. Hva gjør jeg?
Rød M3LR til kona levering 22-23/12
Hengerfeste (tilfelle jeg bare må låne den litt😁)
ikke mast etter VIN

Blå 2017 TMX - fantastisk bil

haheide

Det var rart - kvartalet er ikke over enna.
Har du restartet app osv.?
Den pleide  forsvinne fra min tlf., men en restart av app fikk den frem igjen.
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

OhmPaPa

Hjelper det ikke å restarte appen ville jeg ha stukket innom nærmeste Service-senter og snakket med en av selgerene.

Elon sendte epost om at alle måtte gjøre alt de kunne for å selge nå før kvartalsslutt for å klare et overskudd. Så selgerne bør være motiverte til å hjelpe deg.

Bor du I Oslo som nick'et ditt antyder ville jeg ha prøvt et annet SS hvis det første ikke ville hjelpe. Slik hjelp kan være personavhengig også desverre.

Mxoslo

Restartet app, prøvd andre nettlesere, resatt bilen til fabrikkinnstillinger( mest fordi bilen hang seg opp og alltid startet dagen i en annen by). Får absolutt null respons på AccountSupportEMEA@tesla.com. Servicesenteret Skøyen bistår med å kontakte dem så får håpe jeg får bistand. Så er det ingen andre som har mistet oppgraderingsknappen i my account og mistet valgene i appen?
Rød M3LR til kona levering 22-23/12
Hengerfeste (tilfelle jeg bare må låne den litt😁)
ikke mast etter VIN

Blå 2017 TMX - fantastisk bil

Mxoslo

Fikk hjelp ved at jeg bestilte servicetime via appen. Ble oppringt sent en kveld av en som ordnet FSD til meg. Etter vi kjørte fabrikkresett ser jeg nå vi har fått to soners ventilasjon. Visste ikke Tesla hadde det så tommel opp! 👍
Rød M3LR til kona levering 22-23/12
Hengerfeste (tilfelle jeg bare må låne den litt😁)
ikke mast etter VIN

Blå 2017 TMX - fantastisk bil

sjokomelk

Sitat fra: Mxoslo på lørdag 11. juli 2020, klokken 16:26
Etter vi kjørte fabrikkresett ser jeg nå vi har fått to soners ventilasjon. Visste ikke Tesla hadde det så tommel opp! 👍
Litt OT, men du har alltid hatt det. Du må bare trykke på temperaturen på skjermen og velge "to soner" eller "en sone".
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

ooystein

Godt å høre at de ikke har fjernet muligheten for å oppgradere til FSD for "eldre" modeller. FSD er også forsvunnet fra upgrades i min app, har TMS2018D med Enhanced Autopilot.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA