Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: NAf-brikke eller Elbilforeningens ? Hva er billigst ?  (Lest 682 ganger)

III

• Full Member
    • Vis profil
NAf-brikke eller Elbilforeningens ? Hva er billigst ?
« på: Mandag 29. Juni 2020, klokken 19:49 »
Er det forskjell i pris på bruk av NAF sin ladebrikke og Elbilforeningens ? Eneste er rabatt med NAF xtra-kortet kanskje ?
(spør for min mor) , har elbilforeningens selv.
Østfold, Svart Think City(Zebra 28kwh) mai 2010
Passert 135 000 km
Model 3 LR , Dual Motor

goggo

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: NAf-brikke eller Elbilforeningens ? Hva er billigst ?
« Svar #1 på: Mandag 29. Juni 2020, klokken 20:57 »
NAF brikka kombinert med NAF Xtra kredittkort gir 15% rabatt hos alle de norske operatørene pluss 5% ekstra rabatt hos Circle K ved å melde seg inn i Circle K Club og registrere NAF medlemsnummeret der.
Elbilforeningen sin brikke gir ingen rabatt på lading så vidt jeg vet.

Mvh
Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand
Fornøyd Tibber bruker https://elbilforum.no/index.php?topic=42733.msg941987#msg941987

RJK

• Gold Member
  • Hyundai Kona -19 Dark Knight, Soltak
    • Vis profil
« Svar #2 på: Onsdag 01. Juli 2020, klokken 14:12 »
NAF brikka kombinert med NAF Xtra kredittkort gir 15% rabatt hos alle de norske operatørene pluss 5% ekstra rabatt hos Circle K ved å melde seg inn i Circle K Club og registrere NAF medlemsnummeret der.
Elbilforeningen sin brikke gir ingen rabatt på lading så vidt jeg vet.

Mvh
Hugo

Må man ha brikka, eller holder det å melde seg inn og registrere medlemsnummeret i NAF? Jeg klarer ikke helt å se behovet for NAF-brikken, da Hyundai-brikken fungerer greit ellers.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

goggo

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: Onsdag 01. Juli 2020, klokken 16:35 »
Må man ha brikka, eller holder det å melde seg inn og registrere medlemsnummeret i NAF? Jeg klarer ikke helt å se behovet for NAF-brikken, da Hyundai-brikken fungerer greit ellers.

Vet ikke, jeg bruker NAF brikka :)

mvh
Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand
Fornøyd Tibber bruker https://elbilforum.no/index.php?topic=42733.msg941987#msg941987