Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

NAf-brikke eller Elbilforeningens ? Hva er billigst ?

Startet av III, mandag 29. juni 2020, klokken 19:49

« forrige - neste »

III

Er det forskjell i pris på bruk av NAF sin ladebrikke og Elbilforeningens ? Eneste er rabatt med NAF xtra-kortet kanskje ?
(spør for min mor) , har elbilforeningens selv.
Østfold, Svart Think City(Zebra 28kwh) mai 2010
Passert 135 000 km
Model 3 LR , Dual Motor

goggo

NAF brikka kombinert med NAF Xtra kredittkort gir 15% rabatt hos alle de norske operatørene pluss 5% ekstra rabatt hos Circle K ved å melde seg inn i Circle K Club og registrere NAF medlemsnummeret der.
Elbilforeningen sin brikke gir ingen rabatt på lading så vidt jeg vet.

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

RJK

Sitat fra: goggo på mandag 29. juni 2020, klokken 20:57
NAF brikka kombinert med NAF Xtra kredittkort gir 15% rabatt hos alle de norske operatørene pluss 5% ekstra rabatt hos Circle K ved å melde seg inn i Circle K Club og registrere NAF medlemsnummeret der.
Elbilforeningen sin brikke gir ingen rabatt på lading så vidt jeg vet.

Mvh
Hugo

Må man ha brikka, eller holder det å melde seg inn og registrere medlemsnummeret i NAF? Jeg klarer ikke helt å se behovet for NAF-brikken, da Hyundai-brikken fungerer greit ellers.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

goggo

Sitat fra: RJK på onsdag 01. juli 2020, klokken 14:12
Må man ha brikka, eller holder det å melde seg inn og registrere medlemsnummeret i NAF? Jeg klarer ikke helt å se behovet for NAF-brikken, da Hyundai-brikken fungerer greit ellers.

Vet ikke, jeg bruker NAF brikka :)

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA