Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Til salgs/bytte strøkne originale Tesla slipstream 20" m/ michelin - SOLGT

Startet av sindresh, fredag 26. juni 2020, klokken 17:24

« forrige - neste »

sindresh

Helt strøkne og originale Tesla slipstream 20" i staggered oppsett. Dette er komplette hjul med Michelin latitude sport 3 dekk. Dimensjon foran er 255x45x20 og bak er 275x45x20. Felgene er strøkne uten riper eller skrammer fra f.eks. kantkjøring, og dekkene er i perfekt stand med minst 7mm mønsterdybde. Med andre ord er dette så godt som et flunkende nytt hjulsett som omtrent kun er kjørt hjem fra forhandler da bilen var ny.

Jeg kjøpte disse brukt selv, men selger dem igjen fordi jeg kjøpte feil. Jeg hadde tenkt til å sette vinterdekk på disse felgene, men fant ut at 275 bak blir for bredt på vinterføre. Derfor selges de igjen ettersom jeg ikke har behov for to sett med sommerhjul.

Jeg vurderer gjerne bytte i originale Tesla 19" eller 20" med gode piggfrie vinterdekk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA