Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Lydanlegg 2020 Ioniq  (Lest 239 ganger)

Teddy4U

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Lydanlegg 2020 Ioniq
« på: Onsdag 24. Juni 2020, klokken 15:40 »
Tenkte å skrive her litt før jeg kjører bilen på verksted for å feilsøke.
Hadde på radio/Dab i går før jeg parkerte. I dag får jeg ikke lyd i høyttalerene i det hele tatt. En kan skru opp på og ned på lyden og en ser at volumet øker/minker men ingen lyd. Får heller ikke lyd via handsfree eller bluetooth spilleliste via telefonen. Alt ser ellers helt normalt ut. Har også prøvd å restarte spilleren ved å trykke inn den lille innsunkne kappen på venstre side.What to do? Sikring i forsterker? Noen som har vært ute for det samme?
Kjører Lyngdal-Farsund 1-2 ganger daglig
2020 Ioniq

Teddy4U

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Lydanlegg 2020 Ioniq(løst)
« Svar #1 på: Onsdag 24. Juni 2020, klokken 19:00 »
Update: etter at bilen hadde stått i ro i gode 3 timer, var alt i orden igjen. Pussig. 
2020 Ioniq

Teddy4U

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Lydanlegg 2020 Ioniq
« Svar #2 på: Mandag 29. Juni 2020, klokken 14:54 »
Nå i dag var det samme problem igjen. Noen som har samme problem?
2020 Ioniq

Tjafsaren

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Lydanlegg 2020 Ioniq
« Svar #3 på: Mandag 29. Juni 2020, klokken 15:23 »
Kan jo virke som at det er noe som hindrer signalene fra å nå høyttalerne, men at selve radioenheten registrerer at den endrer lyd.

DSP av noe slag som har noen barnesykdommer?