Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lydanlegg 2020 Ioniq

Startet av Teddy4U, onsdag 24. juni 2020, klokken 15:40

« forrige - neste »

Teddy4U

Tenkte å skrive her litt før jeg kjører bilen på verksted for å feilsøke.
Hadde på radio/Dab i går før jeg parkerte. I dag får jeg ikke lyd i høyttalerene i det hele tatt. En kan skru opp på og ned på lyden og en ser at volumet øker/minker men ingen lyd. Får heller ikke lyd via handsfree eller bluetooth spilleliste via telefonen. Alt ser ellers helt normalt ut. Har også prøvd å restarte spilleren ved å trykke inn den lille innsunkne kappen på venstre side.What to do? Sikring i forsterker? Noen som har vært ute for det samme?
Kjører Lyngdal-Farsund 1-2 ganger daglig
2020 Ioniq

Teddy4U

Update: etter at bilen hadde stått i ro i gode 3 timer, var alt i orden igjen. Pussig. 
Kjører Lyngdal-Farsund 1-2 ganger daglig
2020 Ioniq

Teddy4U

Nå i dag var det samme problem igjen. Noen som har samme problem?
Kjører Lyngdal-Farsund 1-2 ganger daglig
2020 Ioniq

Tjafsaren

Kan jo virke som at det er noe som hindrer signalene fra å nå høyttalerne, men at selve radioenheten registrerer at den endrer lyd.

DSP av noe slag som har noen barnesykdommer?

tyche

Fikk ny nå i Mai. Ingen problem med bare lyden, som hos deg, men har opplevd at hele Skjermen, inkludert lyd restarter under kjøring.
Kan virke som det er noen SW barnesykdommer.
Hyundai Ionic elecric 38kW

Kewet Buddy, Citi-jet 6. SOLGT

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA