Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

En Teslaists guide til brukt i-Pace

Startet av Contango, søndag 20. juni 2021, klokken 14:13

« forrige - neste »

Ingeniøren

Sitat fra: Ingeniøren på lørdag 01. januar 2022, klokken 20:35
Sitat fra: Contango på lørdag 01. januar 2022, klokken 20:24
Sitat fra: JorgenM på lørdag 01. januar 2022, klokken 19:14
Tipper det er mest tilfeldig.
Det tror jeg ikke. Kjørte iPace og M3 i følge nå i jula.
Men kan jo legge til at føleren for "sparke" åpningen av bagasjerommet gikk amok etter alt slapset. Den funksjonen burde kunne slås av. Synes forøvrig den generelt lager mer problemer enn gir nytte - selv om jeg stort sett treffer riktig nå. Anbefaler å kutte den ut av utstyrslisten.

Ikke enig, synes der er suveren når man kommer med fulle hender...
Ellers er jeg enig at rutene holder seg rimelig rene. Men, må man salte så mye, kan ikke folk kjøre bil lenger ? Trodde man skulle redusere bruken av salt. Hater brun vei og møkk helt fram til huset når alt annet er hvitt.

Vet ikke hva som skjedde i morgens, men etter å ha parkert bilen og åpnet bak, levde bakluka sitt eget liv en god stund før den roet seg - kombinasjon av slaps og salt og sparkesensor ? Har opplevd det en gang før og da etter hyttetur til Ål på vinteren - måtte får ut bikkja gjennom bakdøra....

Er den lett å finne under der ?
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Contango

Vet ikke - har aldri funnet den. Jeg vasket bilen, spylte under og deretter lot den tørke over natten. Nå fungerer den normalt igjen. Men den hikket etter vasken også, så det var tørkingen som hjalp.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA