Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tippetråd pris Enyaq

Startet av OleBrummen, mandag 22. juni 2020, klokken 19:18

« forrige - neste »

Magnito

Så er dagen vi skal få svaret her da... Spent merker jeg. Har en Polestar 2 i bestilling, men TROR jeg kommer til å ha mer lyst på Enyaq pga bedre plass. Men, det kommer jo litt an på pris i ønsket konfigurasjon.
Ser ikke helt hva jeg skal med AWD heller(?), så hvis jeg faller ned på RWD kan jeg vel få den litt hurtigere også. Men, i pulje 6 eller hva det var må jeg vel uansett smøre meg med tålmodighet :-\

Daniel_0007

Sitat fra: Magnito på tirsdag 01. september 2020, klokken 09:12
Så er dagen vi skal få svaret her da... Spent merker jeg. Har en Polestar 2 i bestilling, men TROR jeg kommer til å ha mer lyst på Enyaq pga bedre plass. Men, det kommer jo litt an på pris i ønsket konfigurasjon.
Ser ikke helt hva jeg skal med AWD heller(?), så hvis jeg faller ned på RWD kan jeg vel få den litt hurtigere også. Men, i pulje 6 eller hva det var må jeg vel uansett smøre meg med tålmodighet :-\

Er det 100% sikkert? Hadde vært typisk skoda norge og vist bilen men sagt at prisen kommer om noen måneder  >:(
Model 3 2019 LR Rwd

kodax

Sitat fra: Daniel_0007 på tirsdag 01. september 2020, klokken 09:28Er det 100% sikkert? Hadde vært typisk skoda norge og vist bilen men sagt at prisen kommer om noen måneder  >:(
De kan nok ikke binde en kunde til en avtale uten å ha oppgitt prisen ;)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Magnus Hansen

Forhåndssalget starter i morgen 09:00. Så før det må prisene være klare. Står under ofte-stilte-spørsmål på nettsidene

SurSnasen

Sitat fra: Magnus Hansen på tirsdag 01. september 2020, klokken 10:03
Forhåndssalget starter i morgen 09:00. Så før det må prisene være klare. Står under ofte-stilte-spørsmål på nettsidene

Prisene offentliggjøres i morgen når salget åpner for første gruppen av de som har forhåndsreservert.

Magnito

Selv om bestilling 2. sept kun åpner for de i første gruppe, har jeg forstått det som at alle som har forhåndsbestilt kan gå inn på konfigurator for å leke seg med ønsket oppsett og finne pris. Noen som har en anne oppfatning av dette?

Herwitz

Ville vært veldig merkelig hvis det ikke er slik.
MG ZS EV 2020
BMW i3 "Stuttjukken" kom med påskeharen 2014! Solgt 2021√
Elektrisk gressklipper
Elektrisk tannbørste

ProsjektX

Tipper også iv80x havner på rundt 550k utstyrt slik den bør være, selv om håper på mye bedre. Alternativet er jo bare å drøye 6 måneder og plukke opp en pent "brukt" fra Tyskland til en pris som er ca 100k lavere...
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

makki

Fått email kan bestille imorgen kl 09:00 samt publiserer priser osv....

Magnito

Kult. Jeg har bare fått epost om verdenspremiere. Men jeg har jo nummer 6XXX da, så tar vel sin tid. Drøyt med et år fra man forhåndsbestiller til man faktisk kan bestille.

makki

Sitat fra: ProsjektX på tirsdag 01. september 2020, klokken 13:42
Tipper også iv80x havner på rundt 550k utstyrt slik den bør være, selv om håper på mye bedre. Alternativet er jo bare å drøye 6 måneder og plukke opp en pent "brukt" fra Tyskland til en pris som er ca 100k lavere...

Dersom havner rundt 550k, kansellerer jeg reservasjon,beholder jeg TMY bestillingen min, har gamle pris 546000kr pearlwhite, full FSD, 20 tommer felg, med vinterdekk, tilhenger prisen blir ikke mer enn 570k.

Bigdrago

Sitat fra: ProsjektX på tirsdag 01. september 2020, klokken 13:42
Tipper også iv80x havner på rundt 550k utstyrt slik den bør være, selv om håper på mye bedre. Alternativet er jo bare å drøye 6 måneder og plukke opp en pent "brukt" fra Tyskland til en pris som er ca 100k lavere...

Frister å vente 6mnd ja. Men vanskelig å få rette utstyrspakka da
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Dekata

Prisliste lagt ut av Skoda litt for tidlig....?

iV50     348 520
iV60     408 520
iV80     449 520
iV80X   478 520

Up_&_Away

under presentasjonen ble det sagt at bilen startet på 35000 euro - så overnevnte prisliste kan stemme den.
VW e-Up! nybil fra august 2018

tornaldo

Sitat fra: Up_&_Away på tirsdag 01. september 2020, klokken 20:16
under presentasjonen ble det sagt at bilen startet på 35000 euro - så overnevnte prisliste kan stemme den.

Prislista er lagt ut, med alle tilvalg, så den stemme ja.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA