Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Android Auto endelig på BMW i3?

Startet av cj, onsdag 17. juni 2020, klokken 15:05

« forrige - neste »

cj

Det meldes nå om at Android Auto rulles ut i BMW
https://www.bmwblog.com/2020/05/27/android-auto-bmw/

Er det noen som har erfaring med å få dette tilgjengelig i i3? Eller kjenner til progresjonen?

1317142119

Det er nok lite til ingen progresjon på det. I3 (fra LCI) har iDrive6. Android Auto er tilgjengelig på iDrive7.

Men personlig mening: Android Auto er ikke tilgjengelig for norske brukere uansett. For å kunne bruke det, må man laste ned en APK fra en tredjepart. Jeg har gjort dette selv og kan med hånden på hjertet si at jeg foretrekker iDrive og det systemet som er i mine andre biler fremfor AA. AA var smart i gamle dager, da biler var dumme. I dagens marked, hvor bilene alltid er tilkoblet, så er AA helt uvesentlig etter min mening.

_OE_

I android 10 inkluderer android auto med automatisk oppdatering av android auto

#FTS#


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA