Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

EU-kontroll Tesla

Startet av Motorwatt, mandag 15. juni 2020, klokken 12:31

« forrige - neste »

Stig-Arne

Sitat fra: Larsebass på lørdag 19. desember 2020, klokken 02:48
Sitat fra: Klykken på torsdag 17. desember 2020, klokken 14:38
Derav "uavhengig". :)

Er det noen kilder på dette? Ikke fordi jeg tviler, men rett og slett interessert. NAF har jo alltid vært ansett som uavhengige og pålitelige.
https://bilbransje24.no/artikler/naf-blir-servicepartner-for-kina-merke-onsker-seg-flere/491677

Er lenge siden NAF var helt uavhengig, helt siden de startet verksted så har de ikke vært uavhengig slik de en gang var når de kun drev på med kontroller

Larsebass

Takk! Det er nok all lesingen av Motor i barndommen som har sementert min oppfatning av NAF som uavhengig. :)
Tesla X75D.

Jejl

Sitat fra: Torair på onsdag 09. september 2020, klokken 10:05
Noen anbefalte verksted å ta EU-kontroll i Sandnes/Stavanger-området?

Tasta Bil as
Vår 8 år gamle P85 ble akkurat godkjent helt uten anmerkninger. 850 kr må vel være byens billigste plass.

OlaR

Her har det vært stille en stund nå.  Er det noen som har fersk oppdatering for Oslo?
Er vi nødt til å bruke Tesla, eller finnes det gode alternativ?

Motorwatt

Hvor som helst. Sist brukte jeg Mekonomen for kr. 1.145.-
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

OlaR

Takk, da høres det som ting kanskje normaliserer seg!  :)

tgmachine

Spurte Tesla sentralt om de gjorde EU kontroll lenger. Fikk svar at det gjorde de ikke. Er det likevel noen her som har fått det gjort hos Tesla?

-tgmachine

Bjorn55

Sitat fra: tgmachine på søndag 11. desember 2022, klokken 17:37
Spurte Tesla sentralt om de gjorde EU kontroll lenger. Fikk svar at det gjorde de ikke. Er det likevel noen her som har fått det gjort hos Tesla?

-tgmachine

Jeg har min Model 3 inne på EU-kontroll hos Tesla Trondheim akkurat nå.

Counterpointer

Sitat fra: Bjorn55 på tirsdag 13. desember 2022, klokken 11:26
Sitat fra: tgmachine på søndag 11. desember 2022, klokken 17:37Spurte Tesla sentralt om de gjorde EU kontroll lenger. Fikk svar at det gjorde de ikke. Er det likevel noen her som har fått det gjort hos Tesla?

-tgmachine

Jeg har min Model 3 inne på EU-kontroll hos Tesla Trondheim akkurat nå.

Jeg var på K100 for en uke siden og de sa Tesla ikke gjør EU kontroll, men de kan ta etterkontrollen.

God gammeldags Teslastil med forskjellig behandling på forskjellige steder.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Klykken på fredag 11. desember 2020, klokken 11:21Generelt svar:
Ethvert verksted med godkjenning bør kunne ta EU og prisen er den samme over hele fjøla. Men NAF er ofte brukt, da de er en "uavhengig" kjede uten merketilknytning.
Jepp... naf er gode på dette. Du vet hva du får der.....

jannor

Sitat fra: Counterpointer på fredag 14. april 2023, klokken 21:46
Sitat fra: Bjorn55 på tirsdag 13. desember 2022, klokken 11:26
Sitat fra: tgmachine på søndag 11. desember 2022, klokken 17:37Spurte Tesla sentralt om de gjorde EU kontroll lenger. Fikk svar at det gjorde de ikke. Er det likevel noen her som har fått det gjort hos Tesla?

-tgmachine

Jeg har min Model 3 inne på EU-kontroll hos Tesla Trondheim akkurat nå.

Jeg var på K100 for en uke siden og de sa Tesla ikke gjør EU kontroll, men de kan ta etterkontrollen.

God gammeldags Teslastil med forskjellig behandling på forskjellige steder.
Merkelig, Hadde EU kontroll på K100 6 februar i år på min model 3 LR. Bestilte i app.
April 2019: Blå metallic Tesla Model 3 LR AWD/HW3 FSD

Counterpointer

Sitat fra: jannor på lørdag 15. april 2023, klokken 00:04
Sitat fra: Counterpointer på fredag 14. april 2023, klokken 21:46
Sitat fra: Bjorn55 på tirsdag 13. desember 2022, klokken 11:26
Sitat fra: tgmachine på søndag 11. desember 2022, klokken 17:37Spurte Tesla sentralt om de gjorde EU kontroll lenger. Fikk svar at det gjorde de ikke. Er det likevel noen her som har fått det gjort hos Tesla?

-tgmachine

Jeg har min Model 3 inne på EU-kontroll hos Tesla Trondheim akkurat nå.

Jeg var på K100 for en uke siden og de sa Tesla ikke gjør EU kontroll, men de kan ta etterkontrollen.

God gammeldags Teslastil med forskjellig behandling på forskjellige steder.
Merkelig, Hadde EU kontroll på K100 6 februar i år på min model 3 LR. Bestilte i app.
Helt utrolig, men som sagt Teslastil 🙈

Spørte om pris på EU på bilen som hadde time, men svaret var NEI.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA