Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spørsmål om Kangoo 15-modell

Startet av larshsm, søndag 14. juni 2020, klokken 14:44

« forrige - neste »

larshsm

Da har jeg akkurat anskaffet meg en Kangoo Maxi postbil. Har hatt den snart en uke og er kjempefornøyd. Jeg har aldri hatt en elbil før, så naturlig nok er det en del funderinger. Jeg har skrudd gamle volvoer i 13 år, så dette er forsåvidt også min først bil som ikke er volvo.

Håper det finnes kyndige folk her, som har fiklet litt med bilene sine.

Jeg tenkte jeg skulle oppgradere lydanlegget i bilen litt, da det originale virker ganske bedrøvrlig. Er det noen som vet hvor mye strøm 12V laderen ombord greier å levere? Finnes det informasjon eller skjema på hva som kan tilkobles bilens originale stereo?

Finnes det en måte å overvåke ladestrøm etc på bilen? Ser ut til at original app for dette er lagt ned?

Har noen prøvd å få ordnet Android Auto på tilsvarende bil? Ser det finnes en triksemetode på nett for å få til dette.

Dukker nok opp flere funderinger etterhvert


Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


larshsm

Forresten er bilen en "kjendisbil" Jan Erik Larsen var med å lagde infovideoer til internbruk i Posten, og brukte blant annet bilen min

La ved et par bilder under

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


larshsm

Etter mye frustrasjon nå, innser jeg at jeg snart må ta bilen til forhandler. Hvordan i huleste får jeg aktivert fjertilgang og tilgang til ladekalender osv i denne bilen?

Har kjøpt meg 24 mnd abonnementet på "My Z.E Inter@ctive" på Renault store, men må visst ha en aktiveringskode for å opprette bruker på My ZE sidene. Og det eneste en finner om denne såkalte aktiveringskoden er at den skal være å finne i et såkalt velkomstbrev..

Alt føles i alle fall veldig fransk

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA