Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Varselsystemer og lyder

Startet av Tony, lørdag 30. mai 2020, klokken 12:40

« forrige - neste »

Tony

Hei.
Er det mulig å deaktivere enkelte varselsystemer på denne?

Den piper og varsler alt for mye, og dette blir veldig forstyrrende for kjøringen.
Selv om jeg nærmer meg 50 år, kan jeg umulig vakle så mye frem og tilbake i kjørebanen som bilen påstår:) Og det må da være muligheter for å kjøre litt fortere en fartsgrensen uten at man blir varslet.
Leser at det skal komme en oppdatering som gjør det mulig å dempe lyden.
Jeg tror ikke en lavere lyd blir noe mindre irriterende.

Tony
Saxon gikk 86000 på 1 batteripakke før den ble byttet ut med en C-zero.
Nå er C-zeron 8 år, 138.000km og still going strong.
Fornøyd med ny MG

EV-FTW

Hei. Det har kommet ny oppdatering av SW, som har fjernet det meste av lyser , fikset slit at du ser antatt rekkevidde i display og at du ser utetemperatur i display. Og noen flere ting. Du må kontakte forhandler så ordner de dette.
Bilen blir som ny etter dette!
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Tony

Sitat fra: Øyst1 på lørdag 30. mai 2020, klokken 21:06
Hei. Det har kommet ny oppdatering av SW, som har fjernet det meste av lyser , fikset slit at du ser antatt rekkevidde i display og at du ser utetemperatur i display. Og noen flere ting. Du må kontakte forhandler så ordner de dette.
Bilen blir som ny etter dette!
Takk for tipset, nå har jeg fått bilen oppdatert og den er bedre en ny:=)
Saxon gikk 86000 på 1 batteripakke før den ble byttet ut med en C-zero.
Nå er C-zeron 8 år, 138.000km og still going strong.
Fornøyd med ny MG

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA