Har vært å prøvekjørt demoversjonen av bilen i dag, som er en slags førproduksjonsbil. Mangler en del funksjoner, men ellers en tilsvarende bil.
Inntrykket mitt var godt. En behagelig og stille bil. Snittforbruket på bilen etter 2500km var 20,0, noe jeg ikke syntes var så galt ettersom det nok er en del småkjøring og test av akselerasjon involvert. Fikk ikke resatt måleren, så har ikke tall fra da jeg prøvde å kjøre den rolig. Var ikke hurtiglader, så fikk ikke testet å lade på lynlader.
Men bilen er stooor! Barna likte den veldig godt. Tenåringen sa st det var bedre plass på tredje seterad til beina i denne, enn i vår e-nv200 evalia. De to minste barna satt godt i fremovervendte seter.
Personlig likte jeg bilen godt, og er spent på den endelige versjonen. Dersom den leverer på lading og de andre manglende funksjonene, så kan det bli bra.
Bilen får trekk for dårlig utnyttet gul i bagasjerommet, samt manglende mulighet for å skille bagasjerom i fra cupeen med et skillenett. Så lasterommet er faktisk relativt lavt om man skal laste sikkert. Men det et stoort i grunnflate!