Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

lekkasje bagasjerom model s 2013

Startet av kjølholdt, mandag 25. mai 2020, klokken 08:43

« forrige - neste »

kjølholdt

Har hatt lekkasje i bagasjerommet. Bilen er 7 år og 150 tusen km. Ergo ingenting å bry tesla med lenger. Brukte EV service i bergen på kokstad. Måtte ta av bakskjerm seale der på nytt og to nye baklykter innerste delen, kunne vært løst med to nye pakninger. Men var ikke mulig å oppdrive kun  pakning og jeg skulle på langtur ergo nye lykter. Videre tok han alle punkter i bagasjerommet som det kunne lekke igjennom. Blant annet bak lista som det står tesla på. Bilen har stått ute i  2 dager med skikkelig regn og ingen lekkasje lenger ;-)
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

Johnny

Bilen min har også lekkasje baki der, men jeg tror det begrenser seg til selve luken. Da er det baklyktene som er synderene regner jeg med. Jeg har planer om å ta de av for å se på saken, og om det ikke er mulig å få tak i nye pakninger, vil jeg gjøre et forsøk med pakningsmasse.
TMS og eGolf.

Johnny

Hvorfor var pakningene ikke å oppdrive? De er en egen del i delekatalogen.
TMS og eGolf.

Muffinman

Vår 2013 fikk dette tidlig, vanlig feil. Baklyktene i luka ble skiftet i samme slengen. Spent på om det holder tett eller om feilen kommer tilbake senere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA