Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

NOA ikke lenger del av EAP?

Startet av Joachim@sancon.no, lørdag 23. mai 2020, klokken 16:45

« forrige - neste »

Joachim@sancon.no

Vurderer fortiden en Model S fra våren 2019 som ble solgt første gang i den store lagertømmingen til Tesla i juni 2019. Jeg har tidligere kjørt mye med autopilot og jeg pleide å bruke mye autolane change som var en del av EAP før, nå en del av FSD. Og dette er en funksjon jeg vil ha på ny bil nå

På bilen jeg har sett på Finn.no står det Enhanced Autopilot på software menyen, men det er ikke noe valg om NOA på autopilot menyen. Selger sier han heller ikke har noe valg om å oppgradere til FSD i appen sin, og han vet ikke hvordan AP software han har.

Hvordan kan man for sikkert finne ut hvordan AP nivå man har?

Jeg er 50 mil unna bilen så ikke bare å ta seg en tur.


turfsurf

EAP fantes vel ikke lengre sommeren 2019. Enten AP eller FSD. Enkleste er vel å sjekke på kontoen på nett. Alternativt har han bare ikke slått på NoA


Sent from my iPad using Tapatalk
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

z4rd

Har du link til annonsen? Er det bilder fra menyen?

Skal strengt tatt være valgmulighet i menyen under Autopilot for å aktivere NoA hvis man har gamle EAP eller nåværende FSD. Hvis muligheten for å velge det ikke er der i menyen så har bilen sannsynligvis kun vanlig Autopilot.

Hvilken SW kjører bilen? Mulig den kjører veldig gammel SW og henger i så måte etter...
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

geear

Be ham logge inn på tesla.com, klikke på bilen og så details, og sende det infoen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA