Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Connectivity

Startet av FizCarloz, fredag 22. mai 2020, klokken 12:01

« forrige - neste »

FizCarloz

Prøver meg på den kollektive hukommelse til dette forum. :)

Et forsøk på at finne ut hvilke biler som har inkludert Premium Connectivity og hvilke der ikke har. Jeg bestilte en inventory bil (TMS100) i Juni 2019. Dengang stod der ikke på siderne noe om Premium Connectivity. Det kom først i etterkant. Idag ser man tydelig hvilke biler som har det inkludert som prøve periode i et år eller ikke.

Selgeren forsikrede meg om at dette var inkludert sammen med SuperCharging. Når jeg går inn og ser "About Your Tesla" og Additional information, så står der at Premium Connectivity løper ut 13 Juni. Sluttsedlen står der ingenting om Premium connectivity, netopp fordi det var før Tesla fikk dette skille.

Er der andre som opplever dette, og finnes der en oversikt som faktisk forklarer i detaljer hvilke biler som har og ikke har? Har søkt rundt omkring uten held.


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

FizCarloz

Takk for svar, skal se hva jeg klarer at grave ut derfra  :+1:

Alfa Bergen

Jeg har også en juni 2019 inventory, og kan heller ikke huske at det på noe tidspunkt ble informert om at det var noe som het «premium conectivity» som var gratis første året
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

moderator 2

Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA