Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Naviger med "Sygic GPS navigasjon & Kart"

Startet av RayBomb, torsdag 21. mai 2020, klokken 23:15

« forrige - neste »

RayBomb

Nå kommer den beste navigasjonsappen med funksjoner for oss med elektrisk drivlinje. Endelig! Dette har jeg ventet på!!



iOS:



Android:
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

RJK

Lastet ned, og lastet inn ønskede kart. Men det irriterer meg ganske så mye at den ikke aksepterer å avsluttes, selv om jeg trykker firkant og krysser ut applikasjonen.

Skal ikke være nødvendig å grave mye lengre ned i telefonen for å stoppe den fra å tappe batteriet. Den bør gå i "tornerosesøvn" frem til prinsen (meg) vekker den opp med mitt "kyss" (åpner appen).

Vurderer faktisk å avinstallere den før jeg faktisk har testet den mer enn litt "sofa-navigering".
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kåre Knatten

Har brukt Sygic (betalt versjon) i mange år, uten problemer. Nå er den utvidet med EV-mode. Venter bare på at Google skal åpne for at den kan brukes med Android Aut
Auto.

turfsurf

Er og mangeårig bruker av Sygic. Nice at de endelig kommer med støtte for EV!
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Kitchendog

Sitat fra: RJK på søndag 24. mai 2020, klokken 06:58
Lastet ned, og lastet inn ønskede kart. Men det irriterer meg ganske så mye at den ikke aksepterer å avsluttes, selv om jeg trykker firkant og krysser ut applikasjonen.

Skal ikke være nødvendig å grave mye lengre ned i telefonen for å stoppe den fra å tappe batteriet. Den bør gå i "tornerosesøvn" frem til prinsen (meg) vekker den opp med mitt "kyss" (åpner appen).

Vurderer faktisk å avinstallere den før jeg faktisk har testet den mer enn litt "sofa-navigering".

På min telefon får jeg den vekk hvis jeg trykker firkant og sviper applikasjonen opp, men ikke hvis jeg trykker på søppelkassesymbolet.

RJK

Sitat fra: Kitchendog på søndag 24. mai 2020, klokken 21:16
Sitat fra: RJK på søndag 24. mai 2020, klokken 06:58
Lastet ned, og lastet inn ønskede kart. Men det irriterer meg ganske så mye at den ikke aksepterer å avsluttes, selv om jeg trykker firkant og krysser ut applikasjonen.

Skal ikke være nødvendig å grave mye lengre ned i telefonen for å stoppe den fra å tappe batteriet. Den bør gå i "tornerosesøvn" frem til prinsen (meg) vekker den opp med mitt "kyss" (åpner appen).

Vurderer faktisk å avinstallere den før jeg faktisk har testet den mer enn litt "sofa-navigering".

På min telefon får jeg den vekk hvis jeg trykker firkant og sviper applikasjonen opp, men ikke hvis jeg trykker på søppelkassesymbolet.

Takk for tips, men får ikke swipe opp til å fungere på min. Har ikke søppel-symbol men x for å krysse ut. LG V30 med android 9 og Kernelv. 4.4.153. Programvareversjon V21a-EUR-XX.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA