Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Naviger med "Sygic GPS navigasjon & Kart"  (Lest 226 ganger)

RayBomb

• Medlem i Elbilforeningen siden 2019
  • Sr. Member
  • To Infinity and Beyond
    • Vis profil
Naviger med "Sygic GPS navigasjon & Kart"
« på: Torsdag 21. Mai 2020, klokken 23:15 »
Nå kommer den beste navigasjonsappen med funksjoner for oss med elektrisk drivlinje. Endelig! Dette har jeg ventet på!!

iOS:

Android:
« Siste redigering: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 01:17 av RayBomb »
💫 I-Pace S Edition X590 (19MY)
💫 Produsert: 01.02.19 | Levert: 15.03.19
⚙️ Telematics: 16.2
⚙️ H264: Verksted(06.01.20)
⚙️ InControl(updOTA:27.05.20): S20A_20.16.5-536345
⚙️ Kart(upd:08.05.20): 08.030.0107.0158

RJK

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Naviger med "Sygic GPS navigasjon & Kart"
« Svar #1 på: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 06:58 »
Lastet ned, og lastet inn ønskede kart. Men det irriterer meg ganske så mye at den ikke aksepterer å avsluttes, selv om jeg trykker firkant og krysser ut applikasjonen.

Skal ikke være nødvendig å grave mye lengre ned i telefonen for å stoppe den fra å tappe batteriet. Den bør gå i "tornerosesøvn" frem til prinsen (meg) vekker den opp med mitt "kyss" (åpner appen).

Vurderer faktisk å avinstallere den før jeg faktisk har testet den mer enn litt "sofa-navigering".
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kåre Knatten

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 11:04 »
Har brukt Sygic (betalt versjon) i mange år, uten problemer. Nå er den utvidet med EV-mode. Venter bare på at Google skal åpne for at den kan brukes med Android Aut
Auto.

turfsurf

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • For en elektrisk fremtid.
    • Vis profil
« Svar #3 på: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 11:11 »
Er og mangeårig bruker av Sygic. Nice at de endelig kommer med støtte for EV!
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Kitchendog

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 21:16 »
Lastet ned, og lastet inn ønskede kart. Men det irriterer meg ganske så mye at den ikke aksepterer å avsluttes, selv om jeg trykker firkant og krysser ut applikasjonen.

Skal ikke være nødvendig å grave mye lengre ned i telefonen for å stoppe den fra å tappe batteriet. Den bør gå i "tornerosesøvn" frem til prinsen (meg) vekker den opp med mitt "kyss" (åpner appen).

Vurderer faktisk å avinstallere den før jeg faktisk har testet den mer enn litt "sofa-navigering".

På min telefon får jeg den vekk hvis jeg trykker firkant og sviper applikasjonen opp, men ikke hvis jeg trykker på søppelkassesymbolet.

RJK

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 på: ſøndag 24. Mai 2020, klokken 22:47 »

På min telefon får jeg den vekk hvis jeg trykker firkant og sviper applikasjonen opp, men ikke hvis jeg trykker på søppelkassesymbolet.

Takk for tips, men får ikke swipe opp til å fungere på min. Har ikke søppel-symbol men x for å krysse ut. LG V30 med android 9 og Kernelv. 4.4.153. Programvareversjon V21a-EUR-XX.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo