Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Frontradaren på 2020 Soul

Startet av hanche, tirsdag 19. mai 2020, klokken 15:29

« forrige - neste »

hanche

To ganger i løpet av siste uke har jeg opplevd å få advarsel om at radaren foran har problemer. (Symbol på skjermen: En bil som kjører inn i bakenden på bilen foran.) Den første gangen var på motorvei, og det hadde nettopp begynt å sludde. Andre gang var i langt lavere tempo, sludd også da, men ikke veldig tett.

Er dette normalt, eller burde jeg få verkstedet til å se på det? Jeg synes jo det er rart med en radar som har problem med litt sludd. (Eller er det lidar den bruker? Jeg må visst lese meg opp litt. Bilen er for ny til at jeg har oversikten.)
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Usikker

opplever det samme på fossilen min fra tid til annen og da i sluddevær hvor hele fronten på bilen er gjenpakka av sørpe snø, var "normalt" at dette kunne skje fikk jeg høre på verksted
(Radar'n på min ligger bak grillen og er ikke synlig)
--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA