Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sentry mode trigges ikke siden 2020.12.11.1

Startet av Vesel, mandag 11. mai 2020, klokken 18:01

« forrige - neste »

Vesel

Opplever dette problemet. Nå trigges ikke Sentry mode i det hele tatt lenger. Satt en kar nesten klin inn til bilen i et parkeringshus i Oslo sentrum i går da jeg kom, uten at den hadde trigget. Var ute og testet nettopp, klarte å fremprovosere en én gang da jeg trykket i håndtaket. Ellers har jeg gått rundt hele bilen og prøvd å blokkere for sensorene, og jeg har også prøvd å trykke dørhåndtakene på nytt, uten at den trigges. Har prøvd en hard reset uten at det løste problemet. Ellers opplevde jeg også ved forrige oppdatering at en parkeringsvakt hadde sneket seg rundt bilen og festet et gebyr til vindusviskeren uten at Sentry mode tok det opp. Men under forrige oppdatering gjorde den i det minste opptak iblant.

Andre med dette problemet? Noen som vet hva som er galt?
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA