Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Finnes det en kort ladekabel med knapp?

Startet av TeddyT, lørdag 09. mai 2020, klokken 15:52

« forrige - neste »

TeddyT

Jeg ser etter en Type2-kabel som skal henge fast i ladeboksen min. Avstanden fra ladeboksen til bilkontakten er bare én meter. Kunne derfor tenke meg en kort kabel som jeg slipper å kveile opp, og som også har utløserknapp for å låse opp ladeporten.

Jeg trenger bare 1-fas 32A / 7,4kW.

Har lett litt i norske nettbutikker, men ikke funnet noen. Noen som har et godt tips? :)
S75D 09/2018 // Red Multi-Coat & Hvitt interiør // Twin Turbine // MCU2 // FSD

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

TeddyT

Takk! Litt overkill når den bare skal stå på 1fas 7,4kW, men har ikke funnet noen andre med knapp og som er billigere eller like kort. Blir vel denne da. :)
S75D 09/2018 // Red Multi-Coat & Hvitt interiør // Twin Turbine // MCU2 // FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA