Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

DAB-problem

Startet av Kirssa, fredag 08. mai 2020, klokken 09:22

« forrige - neste »

Kirssa

Hei,

Har en E-Up hvor garantien gikk ut ironisk nok 9.april i år. I forkant av dette fikk jeg problemer med DAB, hvor det detter ut hele tiden og ikke akkuat blodtrykksenkende å høre på sendinger over det digitale nettet. Eksakt denne feilen hadde jeg også i 2019, hvor verkstdet byttet antennen og problemet var løst. Når jeg nå kontakter verkstedet og beskriver samme feilen, vil de ta betalt for denne jobben selv om problemet er identisk som tidligere. Har kranglet meg til at om det er antennen, så vil dette betales av verkstedet, men jeg mener man må kunne reklamere på selve jobben og ikke enkeltdeler når eksakt samme problemet oppstår. Noen tanker om hvordan jeg bør gå fram her?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA