Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dårleg DAB mottak

Startet av Erik Ola Ulvestad, torsdag 07. mai 2020, klokken 18:23

« forrige - neste »

Erik Ola Ulvestad

Eg synest DAB+ signalet har tapt seg veldig siste månader. Feks for NRK P1 i Oslo Øst/Sør. Greit nok at det fell ut i tunell, men det blir gjerne stille i skyggen bak Ekebergåsen rett før Skulleruddumpa sørover. Også i området Sofiemyr.
Saman med mobillading er det håplaust.
Er det typiske feil som kan oppstå med Leaf 2017 Tekna antenne eller kabel? Har pisk antenne på taket.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

rekorden

Har merka meg at enkelte mobilladarar skapar elektrisk støy som svekker signalet på DAB.
Eg veit ikkje om du kanskje har dashbordkamera i bilen, men eit eg hadde i ein tidlegare bil slo ut både DAB og GPS. Dette var eit billeg kamera der elektrisk støy garantert ikkje var noko fokus på i produksjonen.
Hjå meg var det sjølvsagt verst med limt antenne i frontruta. Kan ikkje sei eg merka noko problem med takmontert antenne.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA