Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Polestar-sjefen i Norge: Ser ikke Tesla som en konkurrent

Startet av elbil.no, onsdag 06. mai 2020, klokken 09:30

« forrige - neste »

elbil.no

Polestar-sjefen i Norge: Ser ikke Tesla som en konkurrent

I dette profilintervjuet snakker Alexander Hørthe om Polestar under pandemien og om hvordan han tror elbilfremtiden vil bli. Og om hvem som er Polestars virkelige konkurrenter.

Source: Polestar-sjefen i Norge: Ser ikke Tesla som en konkurrent
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

Electric cars in Norway

Klart jeg ville sagt det samme om jeg var Polestar sjef - at TM ikke er en konkurrent. Men jeg tenker de sitter på pc og spionerer på alt både TM og de andre elbil produsentene holder på med - hele tiden.

Verre er det med kineserne - de sitter ikke bare å spionerer på konkurrrentene, neida de kjører den helt ut og bare flatt kopierer fra konkurrentene og så kaller de det sitt eget. ikke bra og det blir kannibalisme i elbil bransjen ut av dette.!! :+1: :+1: Utvikling koster og det må ikke stjeles av andre produsenter :-1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA